Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@03:01:46 GMT

اعلام مسیرهای جایگزین جاده هراز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۰۷۶

اعلام مسیرهای جایگزین جاده هراز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن اعلام مسیرهای جایگزین برای محور هراز که مقطعی از آن مسدود شده است به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها پرداخت.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در جاده چالوس در محدوده کندوان بارندگی شدید موجب ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب در مسیر جاده شد و به همین علت این جاده مسدود شد که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری این جاده در ساعت ۷ صبح امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس تلخ از جاده هراز؛ ریزش سنگ روی خودرو

وی افزود: همچنین ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته جاده هراز در مسیر شمال به جنوب حد فاصل تونل شماره ۱ و ۲ به دلیل ریزش سنگ و سیلاب مسدود شده است. عوامل پلیس راه و راهداری در محل حضور داشته و مشغول عملیات ایمن سازی و پاکسازی مسیر هستند. مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: دو جاده اصلی شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر نیز به علت عملیات عمرانی کماکان مسدود است. سایر جاده‌های اصلی کشور باز و تردد در جریان است.

شیرانی در پایان گفت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اتوبان کرج-تهران در محدوده گرمدره و جاده شهریار به تهران در محدوده شهر قدس تا زرنان ایجاد شده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو چالوس شهر قدس ریزش سنگ اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گچساران به زیدون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آقاجری حد فاصل جاده شهر سردشت زیدون به سمت گچساران و بهبهان قصد تعویض خط تعمیر خط اصلی انتقال آب را دارد و این عملیات باعث مسدودسازی جاده ارتباطی گچساران به زیتون و دیلم حد فاصل کارخانه قند نباتی ارجان نوین خواهد شد خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اطلاع رسانی جهت مسدود سازی مسیر صبح تا ۲۰ همکاری مسیر جایگزین مسیر کمربندی شهر زردشت زیدون

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گچساران به زیدون