Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون های المپیادهای علمی ۱۴۰۰در دو مرحله،که مرحله اول آن تاریخ 15 تا 20 اسفند 1399 و مرحله دوم در تاریخ ۲۴اردیبهشت ۱۴۰۰تا ۲۵خرداد ۱۴۰۰برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان آمار قبولی های مرحله دوم المپیادهای علمی ۱۴۰۰ را به تفکیک؛ استان، رشته، جنسیت و پایه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون های المپیادهای علمی ۱۴۰۰در دو مرحله،که مرحله اول آن  تاریخ 15 تا 20 اسفند 1399 و مرحله دوم در تاریخ   ۲۴اردیبهشت ۱۴۰۰تا  ۲۵خرداد ۱۴۰۰برگزار شد .

 سازمان ملی استعدادهای درخشان بر اساس مرحله دوم المپیادهای علمی ۱۴۰۰، نتایج این المپیادها را  به تفکیک استان؛ رشته، جنسیت و پایه استخراج و منتشر کرد.

شایان ذکر است؛ المپیادهای علمی  دانش آموزی در رشته‌های نجوم و اختر فیزیک، کامپیوتر ،فیزیک، علوم زمین، شیمی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، زیست شناسی، ریاضی، جغرافیا، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت و ادبی برگزار می شود.

این نتایج را از اینجا دریافت کنید

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استعدادهای درخشان سازمان ملی پرورش آمار قبولی های المپیادهای علمی ۱ المپیادهای علمی مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها

اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک آمار داوطلبان کنکور به تفکیک استانها
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • نام نویسی بیش از 23 هزار داوطلب هرمزگانی در مرحله اول کنکور
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور