Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان "اوز" گفت: سارق طلا 5 میلیاردی در بازجویی اولیه به آتش سوزی منزل به دلیل پاک کردن صحنه جرم اقرار کرد.

سرهنگ "محمدهادی محمدیان" بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی منزل در مردادماه سال گذشته در روستای "فیشور" از توابع شهرستان اوز و همچنین سرقت طلا ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که منزل مسکونی خالی از سکنه بوده و فردی ناشناس پس از ورود به آن و سرقت حدود 5 میلیارد ریال طلا خانه را به دلیل پاک کردن صحنه جرم به آتش کشیده است.

بازداشت سارق طلا در اوز / آتش سوزی برای پاک کردن صحنه جرم

فرمانده انتظامی شهرستان "اوز" خاطر نشان کرد: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و تخصصی موفق شدند پس از یک سال سارق حرفه‌ای و سابقه دار که هیچ سرنخی از خود در صحنه جرم به جا نگذاشته بود شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ "محمدیان" با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم که اطراف کوه‌های این شهرستان بود حدود 200 گرم طلای مسروقه به ارزش 2 میلیارد ریال(برابر نظر کارشناسان) کشف شد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت 5 میلیارد ریال طلا و آتش زدن منزل مسکونی اقرار کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: شهرستان اوز مکان ناامنی برای سارقان و مخلان است و کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند به شدت و برابر قانون برخورد می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق طلا آتش سوزی سرقت طلا اخبار حوادث سرقت طلا آتش زدن خانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا فریبا نادری الناز حبیبی الناز حبیبی بازیگر ایرانی قیمت سحر قریشی روناک یونسی کشف حجاب صحنه جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  سید محمد موسوی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه