Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:21:41 GMT

کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۳۸۰

کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در اراک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، یوسف سپهوند اظهار کرد: در ادامه طرح‌های امنیت بخش پلیس و با توجه به برآوردهای اجتماعی انجام شده از میزان فراوانی جرایم و درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی از سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷، دوازدهمین مرحله از طرح ظفر در شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در این طرح عملیاتی که به مدت ۵ روز با بهره گیری از ظرفیت‌های پلیس در شهرستان اراک به مرحله اجرا گذاشته شد، تعداد ۱۹ منطقه مورد پاک سازی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در اجرای این طرح ۵ کیلو و ۱۴۱ گرم انواع مواد مخدر از خرده فروشان کشف شد و تعداد ۲۶۹ نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

سپهوند ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح ۴۰ نفر سارق نیز دستگیر و در اعتراف آنان ۱۰۹ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۲۳ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در اجرای این طرح خاطر نشان کرد: در این عملیات‌ها ۱۱ نفر دستگیر و ۱۱ پرونده قضائی تشکیل و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این طرح تعداد بیش از ۱۱ هزار و ۸۲۹ خودرو اعمال قانون شدند و تعداد ۱۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سپهوند تاکید کرد: در اجرای این طرح تعداد ۶۱ نفر نیز به دلیل داشتن برگه جلب دستگیر و تمامی دستگیرشدگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در ادامه تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ را مهم‌ترین پل‌های ارتباطی پلیس با مردم خواند و گفت: این سامانه‌های ارتباطی در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها و پاسخگویی به انتقادها، پیشنهادها، نقطه نظرات و هر گونه پیام تقدیر از نوع عملکرد کارکنان ناجاست.

کد خبر 5270444

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک طرح ظفر کالای قاچاق ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان شیوع کرونا اردبیل شیراز ایلام جشن عید غدیر اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود