Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@06:16:55 GMT

پدر شهیدان «پژمان» دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۶۸۳

پدر شهیدان «پژمان» دار فانی را وداع گفت

پدر شهیدان «حسین و حسن پژمان» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دیدار حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش مشرق، حاج  محمد رحیم پژمان پدر شهیدان «حسین و حسن پژمان» از شهدای شهرستان شیراز بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

شهید «حسین پژمان» سال ۱۳۴۳ به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱ در سانحه انفجار زاغه مهمات در کازرون به شهادت رسید و شهید «حسن پژمان» نیز سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱ بر اثر اصابت ترکش در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو فارس دفاع مقدس مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول کمیته خادمین شهدای استان و دستیار استاندار چهارمحال و بختیاری در امور مردم‌سازی دولت گفت:بر اساس قرعه‌کشی از بهمن ماه امسال تا ابتدای ماه رمضان، حدود ۵۵ خادم شهدای آقا در قالب چهار گروه برای خدمت به شهدا و مراجه کنندگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

جمال خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مدیریت خادمین شهدا در شهرستان‌های استان و اجرای برنامه‌های مختلف مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت توسط کمیته خادمین شهدا، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌های استان به صورت هفتگی و ماهیانه از جمله یادواره‌های شهدا و حضور در گلزارهای شهدای شهرستان‌ها توسط این اعضا صورت می‌گیرد. 

وی اجرای برنامه‌های فرهنگی در سیره شهدا از جمله برنامه مقتل تا مدفن، قرارعاشقی در محضر شهدا و ایستگاه های صلواتی را از دیگر برنامه‌های اجرایی این خادمین شهدا دانست و افزود: همچنین در تمام شهرستان‌های استان نیز گروه‌های جهادی به نام کمیته خادمین شهدای هر شهرستان نیز ایجاد شده و فعالیت می‌کنند.

خدابخشی، اعزام خادمین به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور را از دیگر اقدامات کمیته‌ خادمین شهدا عنوان کرد و گفت: بر اساس قرعه‌کشی از بهمن ماه امسال تا ابتدای ماه رمضان، حدود ۵۵ خادم شهدای برادر در قالب چهار گروه برای خدمت به شهدا و مراجعه کنندگان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اقدام قرارگاه مرکزی راهیان نور مبنی بر به نامحدود شدن مدت زمان ثبت نام، به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام خود در سامانه khademin.kolebar.ir و پس از آن انجام مصاحبه حضوری به عنوان خادم شهدا ثبت شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همه بازیگران «جنگل آسفالت» معرفی شدند/ پخش از سوم فروردین ماه
  • ۵۵ خادم شهدا از چهارمحال وبختیاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • برگزاری یادواره شهدای یخدان
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است
  • هم اندیشی برای برگزاری کنگره شهدای چهارمحال وبختیاری