Web Analytics Made Easy - Statcounter

حدود هفت سال از سقوط تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته دوم می گذرد اما مدیران این باشگاه از مجاری قضایی خارج از فوتبال به دنبال بازگشت به لیگ دسته اول هستند و حکم قضایی از دادگستری گرفته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق نوشته رسانه‌ها این باشگاه با شکایت به دادگاهی در استان کرمانشاه تلاش کرد تا سقوط در زمین فوتبال را در دادگاه عمومی کشور لغو کند و رسیدگی به ابن پرونده سالها طول کشید تا اینکه حالا حکمی برای اجرا به فدراسیون فوتبال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشی که در کمتر کشوری برای بازگشت یک تیم به دسته بالاتر به کار می‌رود اما در ایران این اتفاق نادر رخ داده است. مدیران سازمان لیگ معتقدند حکم دادگاه کرمانشاه مبنی بر بازگشت تیم راهیان کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتبال در تضاد کامل با اساسنامه فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال کشور است.



حالا برخی مسوولان فوتبال مدعی‌اند درآستانه مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی این روش مدیران این باشگاه کرمانشاهی و اظهارات نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی می تواند تبعات سنگین و غیرقابل جبرانی برای فوتبال ملی داشته باشد.

 باشگاه راهیان کرمانشاه طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال شکایت خود را باید به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارایه و از آن طریق پیگیری می کرد، ولی با توجه به بی‌ثمر بودن اغلب شکایات در این موارد در فدراسیون‌های گذشته، کار را با پیگیری و شکایت به مراجع قضایی خارج از فوتبال دنبال کردند.

حالا اصرار بر اجرای حکمی که به گفته مدیران لیگ قابلیت اجرایی در فوتبال ندارد دستاویزی برای دشمنان قسم خورده ایران خواهد بود!

«شهریار حیدری» نماینده مجلس مردم کرمانشاه می گوید« تمکین نکردن فدراسیون فوتبال به حکم دیوان عالی پیگرد قضایی دارد» اما در مقابل او مدیران فوتبال می‌گویند: آیا این نماینده مجلس می‌داند بر فرض محال اجرا شدن این حکم چه تبعات غیرقابل جبرانی برای فوتبال ملی کشور خواهد داشت؟ آیا در صورت تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا و محرومیت احتمالی از حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی ایشان پاسخگوی هواداران فوتبال و تیم ملی ایران خواهد بود؟!

مشکل بزرگ‌تر آنجاست که حدود 7 سال پیش به جز تیم راهیان کرمانشاه 5 تیم دیگر هم به لیگ دسته اول سقوط کرده اند و اکنون آنها نیز رویه غیرفوتبالی و غیرحرفه ای باشگاه راهیان کرمانشاه را مدنظر قرار داده اند و می خواهند با رای دادگاه شهر خودشان به لیگ دسته اول بازگردند!

 به همین دلیل فدراسیون فوتبال به هیچ عنوان نمی تواند رای دادگاه کرمانشاه را اجرا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فدراسیون فوتبال راهیان کرمانشاه لیگ دسته اول سازمان لیگ المپیک 2020 توکیو کرونای دلتا موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی راهیان کرمانشاه فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم سپیدرود در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم شهرداری بم با یک گل شکست خورد.
تک گل این دیدار را مهدی حرجندی پور برای شهرداری بم در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند
در دیگر دیدار تیم فوتبال چوکا در ساری مقابل تیم شهدای این شهر به تساوی بدون گل رسید.
در جدول رده بندی گروه نخست مسابقات تیم سپیدرود با ۳۴ امتیاز در رده چهارم و تیم چوکای تالش با ۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا در استان کرمانشاه
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال