Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:54:59 GMT

دروازه بان پرسپولیس به خارج از کشور می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۲۴۷

دروازه بان پرسپولیس به خارج از کشور می‌رود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بوژیدار رادوشوویچ که قبل از دیدار پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به کشورمان بازگشت،  پس از قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ برتر قرار است بار دیگر به کرواسی برود.

رادو که روز گذشته در ضیافت قهرمانی تیمش هم حاضر بود، به دنبال تهیه بلیت است و به احتمال فراوان تا 3-2 روز دیگر به کشورش سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی پرسپولیس پس از اتمام لیگ بیستم، حداکثر دو هفته استراحت برای بازیکنان درنظر گرفته اما ظاهرا رادو با یکی دو روز تاخیر از زمان آغاز مجدد تمرینات تیم، به تهران بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دروازه بان پرسپولیس بوژیدار رادوشوویچ قهرمانی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!

امیررضا رفیعی در سه بازی برای پرسپولیس درون دروازه ایستاده است و در این سه بازی هیچ گاه دروازه اش به روی حریفان باز نشده است.

به گزارش طرفداری، رفیعی به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود 400 کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از 5 ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • ستارگان دفاعی پرسپولیس با ده گل!
  • (تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • گل برای پرسپولیس و جبران دانیال اسماعیلی‌فر
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • این شما و این علیرضا بیرانوند جدید؛ 16 ساله از خرم آباد + عکس