Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از معرفی کاظم خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از سوی رئیس جمهور به مجلس خبر داد.

مازندمجلس: علی اصغر یوسف‌نژاد اظهار کرد: آقای روحانی در نامه‌ای به آقای لاریجانی رئیس مجلس، کاظم خاوازی را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی کرد. طبق آیین‌نامه جدید ، رئیس مجلس مکلف است نامه معرفی وزیر جدید و ضمایم آن را در اولین جلسه علنی اعلام وصول و قرائت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین معرفی نامه و مستندات برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع می‌شود و کمیسیون‌های مرتبط موظفند بعد از بررسی صلاحیت‌ها سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی و تطبیق آن با برنامه‌ها و اسناد بالادستی ظرف یک هفته گزارش را به هیات رئیسه ارائه کند تا برای اطلاع نمایندگان چاپ و توزیع شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گزارش کمیسیون‌های مذکور در روز بررسی رای اعتماد پیش از صحبت مخالف و موافق توسط سخنگو قرائت می‌شود. فرصت سخنگو ۱۰ دقیقه است و در صورتی که برنامه وزیر به بیش از یک کمیسیون ارجاع شود سخنگوی هر کمیسیون ۵ دقیقه فرصت صحبت دارد. و پس از آن نمایندگان موافق و مخالف یک ساعت به ترتیب دو مخالف و دو موافق هر کدام ۱۵ دقیقه صحبت خواهند کرد.

به گفته یوسف نژاد جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی احتمالا هفته آینده برگزار خواهد شد.


منبع : ایسنا

برچسب ها : #وزیر-پیشنهادی-جهاد-کشاورزی #مازندمجلس

لینک کوتاه مطلب :

منبع: مازند مجلس

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مازندمجلس وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار کرد: اصلاح الگوی کشت و جایگزین کردن محصولات کم آب بر یک امر بسیار مهم و ضروری است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر لزوم ایجاد تنوع در کشت محصولات کشاورزی استان تاکید کرد.

نوذر منفرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش کشاورزی استان را ارائه کرد.

کد خبر 6077350

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی استان بوشهر معرفی شد+عکس
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند | رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس : نگران وضعیت بازار ارز هستیم
  • هفته آینده مجلس وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان انرژی اتمی، دانشگاه بیرجند و سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
  • گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در مجلس رسیدگی شود
  • جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی عملیات «وعده صادق»
  • اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است