Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@15:54:36 GMT

اخراج دو ورزشکار گرجستانی از المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۳۷۲

اخراج دو ورزشکار گرجستانی از المپیک توکیو

دو جودوکار گرجستانی از دهکده مسابقات المپیک اخراج شدند.

به گزارش ایلنا، وارا مارگلاشویلی و لاشا شوداتواشویلی دو جودوکار مدال آور گرجستان قوانین کرونایی المیپک ۲۰۲۰ توکیو را زیر پا گذاشتند و به همین دلیل از دهکده مسابقات اخراج شدند.

 طبق گزارشات این دو جودوکار  گرجی با دوست مشترک خود در ژاپن ملاقات کرده و در حالی که لباس تیم خود را به تن داشتند در حال عکس گرفتن دیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس قوانین گشت و گذار و سایر فعالیت های گردشگری از جمله گردش در شهر و بازدید از مناطق توریستی، مغازه ها، رستوران ها یا سالن های بدنسازی ممنوع است.

یکی از مدیران ورزشی گرجستان در این خصوص بیان کرد: هیچ کس آنها را در خروجی متوقف نکرد، بنابراین آنها فکر کردند که می توانند بیرون بروند. آنها می خواستند کمی هوای آزاد بخورند و پس از یک روز سخت رقابت و بعد از یک دوره سخت قرنطینه، کمی استراحت و ریلکس کنند.

 

 

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک المپیک المپیک 2020 توکیو المپیک توکیو 2020 جودو کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید

در پنجمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، بانوی ورزشکار مازندرانی در جایگاه سوم ایستاد و راهی فینال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان؛ ورزشکار مازندرانی با 589 امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد.
زینب طوماری و گلنوش سبقت الهی نیز به ترتیب 575 و 567 امتیاز را ثبت کردند.

امروز (چهارشنبه)، 29 فروردین و در روز ششم این مسابقات فینال تپانچه 25 متر زنان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از 24 تا 31 فروردین با حضور 466 ورزشکار از 76 کشور برزیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • با مشعل المپیک پاریس روشن شد
  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست