Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر شما چه هتلی برای اقامت مناسب تر خواهد بود؟ انتخاب هتل برای اقامت از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چرا که در این مورد باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید. هتل های متعددی در تک تک شهرهای مهم گردشگری جهان فعالیت می کنند که هریک از آنها خدمات و امکانات منحصر به فرد خود را در اختیار مسافران قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هتل به عنوان اصلی ترین مورد حائز اهمیت قبل از سفر شناخته می شود و در همه حال مقدم بر پرواز است و باید سفر خود را با انتخاب هتل برنامه ریزی کنید. تا چندی پیش برای انتخاب هتل مجبور به مراجعه به یکی از آژانس های گردشگری سطح شهر بودیم که دشواری های خاص خود را داشت اما امروزه با مراجعه به آژانس های گردشگری اینترنتی و یا با یک جستجو ساده در وب می توانید لیست کاملی از هتل های فعال در هر شهر را مورد بازدید قرار دهید. اما چه نکاتی را باید در رزرو هتل مد نظر قرار دهیم؟ در ادامه توضیحات کامل تری در این رابطه ارائه نموده ایم:

انتخاب هتل برای اقامت

مسافرت یکی از مواردی است که اغلب خانواده ها سعی می کنند در طول سال آن را در برنامه زندگی خود بگنجانند. گردشگران حرفه ای می دانند که در انتخاب هتل می بایست به نکات متعددی دقت داشته باشند شما نیز در نظر داشته باشید که انتخاب هتل بر کیفیت سفرتان تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. معروف بودن هتل دلیل بر باکیفیت بودن آن نیست و باید حتما کلیه هتل های کوچک و بزرگ شهر مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید تا امکان انتخاب بهترین مورد از میان آنها برایتان وجود داشته باشد. برخی هتل های کوچک هستند که تنها با چند اتاق بهترین خدمات را ارائه می کنند و به دلیل موقعیت مکانی و ارائه خدمات منحصر به فرد برای برخی از گردشگران انتخاب مناسبی خواهند بود. آژانس های گردشگری اینترنتی امروزه کمک بسزایی بر انتخاب هتل کرده اند به گونه ای که وجود امکان مقایسه در این مراکز بهترین شرایط را برای بررسی دقیق فراهم نموده اند.

توجه به هزینه در رزرو هتل

یکی از مهمترین مواردی که می بایست در رزرو هتل مورد توجه قرار گیرد میزان هزینه ای است که برای رزرو هتل پرداخت می شود. برخی به دنبال داشتن سفری لوکس هستند، این افراد باید به دنبال هتل های لوکس باشند که طبیعتا میزان هزینه بالاتری نسبت به سایر مراکز اقامتی خواهد داشت. هتل های لوکس بهترین و باکیفیت ترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و معمولا در نقطه ای از شهر قرار می گیرند که دسترسی به جاذبه های گردشگری را تسهیل بخشند. در مقابل افرادی هستند که تمایل به داشتن سفر اقتصادی دارند. این افراد باید به دنبال بررسی هتل های ارزان قیمت تر باشند. ارزان بودن هتل دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نخواهد بود چرا که میزان قیمت هتل به موارد مختلفی بستگی دارد. اغلب آژانس های گردشگری فیلترهایی را برای جستجو هتل تعبیه نموده اند که با تنظیم این فیلتر در مبلغ مورد نظر خود تنها هتل هایی را مشاهده خواهید کرد که در محدوده قیمتی تعیین شده شما قرار گرفته اند. البته گاهی اوقات هتل های لوکس نیز با قیمت های ارزان ارائه می شوند.

توجه به خدمات و امکانات هتل

از جمله مواردی که در کیفیت سفر شما تاثیرگذار خواهد بود خدمات و امکاناتی است که در طول اقامت به مسافران ارائه می شود. بی شک همگان به دنبال راه هایی هستند تا بهترین خدمات را با نازلترین میزان هزینه ها دریافت نمایند. هریک از هتل ها خدمات و امکانات متفاوتی ارائه می نمایند. توجه کردن به نظرات کاربران در رابطه با هتل های شهر مورد نظر یکی از مواردی است در انتخاب هتل شما را یاری می کند. از جمله خدمات و امکانات هتل می توان به: نگهداری از کودک، نظافت هتل، وعده های غذایی، استخر، بار، سونا، جکوزی، لاندری، اجاره خودرو، رستوران، کافه و... اشاره کرد. چشم انداز هتل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا قطعا همگان به دنبال داشتن چشم اندازی زیبا از شهر یا منطقه های روبه دریا هستند و با توجه به اطلاعات هتل در آژانس های گردشگری می توانید به کلیه این موارد اشراف داشته باشید.

توجه به موقعیت مکانی هتل

موقعیت مکانی هتل باعث سهولت بخشیدن به سفر شما می شود. در صورتی که هتل انتخابی شما نزدیک به جاذبه های گردشگری مهم شهر باشد دسترسی شما ساده تر شده و میزان هزینه های سفرتان کاهش پیدا خواهد کرد. حمل و نقل یکی از هزینه بر ترین موارد است و در صورت نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری می توانید با پای پیاده خود را به مراکز خرید یا جاذبه های مورد نظر برسانید. فیلترهای کنار صفحه آژانس های گردشگری امکان انتخاب موقعیت مکانی هتل را نیز دارند و می توانید هتل را نزدیک به منطقه مورد نظر خود رزرو کنید. انتخاب هتل تماما بستگی به خود شما دارد و آژانس های گردشگری به منظور پوشش دادن سلایق مختلف سعی می کنند هتل های واقع در هر نقطه شهر را ارائه کنند. برخی از آژانس ها در این مسیر از چنل منیجر ها کمک می گیرند ولی پیشنهاد ما به شما استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید است.

پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامت چیست؟

قبل از اینکه به بررسی تاثیر پلتفرم های فروش و چنل منیجرها در فروش هتل بپردازیم بهتر است با مفهوم چنل منیجر هتل آشنا شویم. چنل منیجر ها تحولی عظیم در صنعت گردشگری ایجاد کردند و باعث تسریع در عملیات رزرواسیون شده و موجودی و اطلاعات اتاق ها را در اختیار مدیران سایت ها و همچنین کاربران قرار می دهند. چنل منیجرها انواع مختلفی دارند و هریک ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. اما پلتفرم آنلاین چنلید با کمک گرفتن از چنل منیجر های مختلف و ایده ی جذاب خود تمام این ویژگی ها در کنار هم قرار داده است تا شما بسته به نیاز و هدف خود از خدمات رزرواسیون آنلاین هتل بهره مند شوید.

به گفته ی علی رضا قائمی مدیر عامل و بنیانگذار پلتفرم آنلاین دوسویه چنلید:

"چنل منیجر ها وظیفه ی دریافت موجودی، نرخ اتاق و سرویسهای مرتبط با آن را از سیستم های مدیریت هتلداری بر عهده دارند. از سوی دیگر سامانه های رزرواسیون با اتصال به این چنل منیجرها میتوانند این اطلاعات را دریافت و به کاربران خود نمایش دهند. یکی از مهمترین کاربردهای چنل منیجرها بروزرسانی لحظه ای موجودی و نرخ اتاق ها می باشد به گونه ای که کاربران سامانه های مختلف رزرو اقامتگاهی بتوانند ارتباطی انلاین با هتل را تجربه نمایند."

وی همچنین در معرفی چنلید گفت:

" می بایست بدانید که چنلید یک چنل منیجر نیست بلکه یک پلتفرم آنلاین است که ارتباطی را میان تامین کنندگان اعم از هتلداران، چنل منیجر ها و سامانه ها ... با خریداران که شامل آژانس های مسافرتی و شرکت های گردشگری و سازمانها... هستند ایجاد می کند و این ارتباطی دو سویه است بدین معنی که آژانس های گردشگری نیز می توانند هتل ها و مراکز اقامتی خود را در آن معرفی نمایند تا فروخته شود. چنلید راهکاری سازمانی برای آنلاین کردن کسب کار های حوزه ی اقامت است و میزان خطای نیروی انسانی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. این پلتفرم به هیچ وجه در تعیین قیمت تاثیری نخواهد داشت و نرخ گذاری در این پلتفرم کاملا آزادانه خواهد بود. چنلید با تیم پشتیبانی قدرتمند توانایی ارائه خدمات سراسری را داشته و باعث تعامل خریداران و تامین کنندگان هتل خواهد شد. با بهرمندی از خدمات چنلید تامین کنندگان و خریداران میتوانند بازارهای خود را افزایش دهند."

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هتل اینترنتی آژانس های گردشگری خدمات و امکانات انتخاب هتل موقعیت مکانی میزان هزینه رزرو هتل مورد نظر آژانس ها ی اقامت هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان از برگزاری جشنواره رود و ریل برای انتخاب روستای بیشه برای ثبت در فهرست جهانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عطا حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: جشنواره رود و ریل امروز 30 فروردین‌ماه در روستای بیشه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هشت روستای گردشگری ایران برای ثبت در فهرست بهترین روستاهای جهانی ایران انتخاب شده‌ است، اضافه کرد:  بیشه در بخش پاپی خرم‌آباد یکی از این روستاها است.

بازدید مسافران از «فلک‌الافلاک»، بام گردشگری لرستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: برگزاری جشنواره رود و ریل یکی از برنامه‌های در نظر گرفته‌ شده برای انتخاب روستای بیشه در فهرست جهانی است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: مشارکت جوامع محلی و معرفی جاذبه‌های خط راه‌آهن سراسری ایران و رودخانه سزار از اهداف برگزاری جشنواره رود و ریل در لرستان است.

وی با اشاره به ثبت خطّ راه‌آهن سراسری ایران در میراث جهانی، یادآور شد: مردم لرستان از دو اثر طبیعی و صنعتی در مجاورت روستای بیشه ارتزاق می‌کنند.

ایران در سال 2024 امکان ارسال هشت پرونده به سازمان گردشگری ملل متحد برای انتخاب روستاهای برگزیده گردشگری در فهرست جهانی را دارد.

روستای ابیانه (اصفهان)، روستای کندلوس (مازندران)، پالنگان (کردستان)، بیشه (لرستان)، میمند (کرمان)، روستای فهرج (یزد)، اصفهک (خراسان جنوبی) و قلعه بالا (سمنان) از روستاهای معرفی‌شدۀ ایران برای ثبت در فهرست جهانی است.

آبشار بیشه چهل‌وهشتمین اثر ملی است که در 27 اسفند 1387 در فهرست میراث طبیعی ایران ثبت شد.

انتهای پیام/ 644/

دیگر خبرها

  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • جشنواره رود و ریل در لرستان/«بیشه» در مسیر ثبت جهانی
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • راهنمای جامع سفر به تورنتو؛ از خرید بلیط تا نکات سفر
  • اقامتگاه‌های غیررسمی و بدون مجوز مقبول نظر مسافران