Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@18:31:47 GMT

مدت تعطیلی تمرینات پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۲۳

مدت استراحت بازیکنان پرسپولیس در تعطیلات بین دو فصل مشخص شد. ناطقان: تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه با برتری دو بر صفر مقابل پیکان، پنحمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را کسب کرد.

پس از این قهرمانی بازیکنان پرسپولیس به استراحت بین دو فصل رفتند و طبق نظر کادرفنی قرار است حداکثر دو هفته تمرینات این تیم تعطیل باشد تا پس از آن، آنها تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار با استقلال تاجیکستان که 23 شهریور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و فصل آینده لیگ برتر آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این برنامه ریزی، دور جدید تمرینات پرسپولیس در دهه پایانی مرداد آغاز می‌شود. منبع: فارس برچسب ها: مدت تعطیلی ، تمرینات ، پرسپولیس

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدت تعطیلی تمرینات پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی این تیم با بازیکنان جدید گفت: بازی‌های سختی داریم. لیگ ایران هر چه به پایان نزدیک‌تر می‌شود، جزئیات ریزی بازی‌ها را تغییر می‌دهد. ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. بازی بعدی که باید به آن فکر کنیم، آلومینیوم است و بعد از آن سراغ بازی لیگ می‌رویم. نیم فصل دوم که به بازی‌ها برگشتیم، می‌دانستیم عیسی جواب می‌دهد، چون در پرسپولیس بازی کرده و جو تیم و من را می‌شناخت اما عبدالکریم و اوستون خیلی زود با تیم آداپته شدند.

او با اشاره به نمایش درخشان اوستون اورونوف در نیم فصل دوم برای پرپسولیس عنوان کرد: یک بازی دوستانه بین ایران و ازبکستان بود که ۲-۲ شد و این بازیکن در آن مسابقه توجه من را جلب کرد. وقتی دیدیم امکان جذب او است، سریع کارش را انجام دادیم.

اوسمار با اشاره به کم حرفی اورونوف نیز اظهار داشت: کلماتی انگلیسی صحبت می‌کند و با گئورگی و وحدت هم که تقریبا زبان یکدیگر را می‌فهمند، حرف می‌زند. همین که با توپ صحبت نمی‌کند، کافی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به اورونوف میگوید بیش از حد دریبل نزند؟ گفت: ما ایده مخصوص خودمان را برای بازی داریم و تقریبا همه بازیکنان با آن آشنا هستند. بازیکنان می‌دانند تا جایی که به تیم آسیب نزنند، آزادی عمل دارند.

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو