Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-19@06:12:08 GMT

ابقای هنیه در پست ریاست دفتر سیاسی حماس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۳۴

ابقای هنیه در پست ریاست دفتر سیاسی حماس

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه القدس فلسطین به نقل از منابعی در حماس اعلام کرد، شورای حماس شنبه نشستی را برگزار و اسماعیل هنیه را برای بار دوم به عنوان رئیس دفتر سیاسی خود انتخاب کرد.

به گفته این منابع قرار است امروز(یکشنبه) انتخاباتی برای تعیین معاون هنیه و بقیه اعضای دفتر سیاسی برگزار شود.

با انتخابات امروز، حماس انتخابات داخلی خود را که دو ماه به تأخیر افتاده بود، به طور کامل برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا خالد مشعل، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس به عنوان مسئول این جنبش در خارج و موسی ابومرزوق به عنوان معاونش انتخاب شدند. همچنین صالح العاروری به عنوان رئیس حماس در کرانه باختری و زاهر جبارین به عنوان معاون وی انتخاب شدند. پیشتر نیز یحیی السنوار به عنوان رهبر حماس در نوار غزه و خلیل الحیه به عنوان معاونش تعیین شدند.

حماس انتخابات داخلی خود را هر چهار سال یک بار در شرایط محرمانه‌ای به دلیل پیگردهای امنیتی از سوی رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هنیه حماس دفتر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش میلاد تقوی به ادعای مهندسی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد تقوی پس از انتخابش به عنوان رییس ۴ سال آینده فدارسیون والیبال در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در لیگ ملت‌ها و شانس کسب سهمیه المپیک توضیح داد: واقعا زمان نداریم. از پایان فروردین ماه اردوی تیم ملی را آغاز خواهیم کرد. کار سختی داریم ولی نا امید نیستیم. رسیدن به هدف یک بخش ماجراست و تلاش برای رسیدن به هدف اصل ماجراست. امروز که با شما صحبت می کنم تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین شرایط را مهیا کنیم تا تیم ملی بتواند در بهترین حالت بازیهای خودش را انجام بدهد. قطعا کار دشواری است ولی غیر ممکن نیست. امیدوارم کادر فنی که انتخاب شده است کمک کند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ روزهای سختی را در والیبال داشتیم. جا دارد از مردم خوب کشورمان تشکر کنم که در کنار والیبال بودند. علاوه بر این از اعضای مجمع هم تشکر می کنم که امروز به بنده اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم در کنار تیمی که داریم به اهدافی که برای والیبال ترسیم کردیم دست پیدا کنیم.

تقوی ادامه داد: فدراسیون والیبال ضمن موفقیت‌هایی که ادوار گذشته کسب کرده اما ساختار اداری و اجرایی خوبی ندارد ما فضای خوبی داریم و در تلاش هستیم ساختار فدراسیون را به سمت حرفه ای شدن ببریم. امروز فدراسیون والیبال نیمه حرفه ای است ولی اولین برنامه ما در این زمینه این خواهد بود که در ۴ سال پیش رو یک ساختار پویا و با انگیزه را داشته باشیم.

رییس فدارسیون والیبال در پاسخ به اینکه اگر با سرمربی جدید تیم ملی در لیگ ملت‌ها نتیجه نگیریم قرار است چه تصمیمی برای نیمکت تیم ملی گرفته شود؟ گفت: قبلا هم سرپرست فدراسیون اعلام کردند که نحوه انتخاب پائز درست بود. قطعا همین روش را اگر من هم سرپرست بودم انتخاب می‌کردم. این انتخاب نتیحه ساعت‌ها جلسه بررسی و کارشناسی بود. برای آینده والیبال هم باید نظر کارشناسان را بگیریم، کمینه فنی واقعی تشکلی شود تا در این خصوص تصمیم گیری شود.

تقوی در پایان در واکنش به صحبت‌های محمود افشاردوست مبنی بر مهندسی بودن انتخابات؛ گفت: نظر لطف شان است. انتخابات امروز جزو قانون مدارترین مجامع بود. تشکر می‌کنم از اعضای مجمع که قانون را سرلوحه قرار دادند. ضمن این که در مورد مجمع امروز آقای اسبقیان با شفافیت صحبت کردند که همان توضیحات کفایت می‌کند.

کد خبر 6056276

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمام خونِ دونالد ترامپ!
  • تهدید اسموتریچ به ترور هنیه در قطر
  • علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۸ می‌شود؟
  • دیدار هیئتی از وزارت امور خارجه چین با اسماعیل هنیه
  • ترامپ:اگر من انتخاب نشوم، حمام خون راه خواهد افتاد
  • ابقای تاجبخشیان در ریاست هیئت دوچرخه سواری استان همدان
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد
  • ترامپ: اگر من انتخاب نشوم، حمام خون در کل کشور به راه خواهد افتاد
  • واکنش میلاد تقوی به ادعای مهندسی انتخابات ریاست فدراسیون والیبال
  • میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد