Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@11:09:42 GMT

پرسپولیس | گلزنی 16 بازیکن در این فصل

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۵۰

16 بازیکن پرسپولیس در این فصل موفق به گلزنی شده اند

16 بازیکن پرسپولیس در رقابت های این فصل گل زده اند.

به گزارش طرفداری، از شروع رقابت‌های این فصل که با بازی‌ های متمرکز لیگ قهرمانان 2020 آغاز شد، پرسپولیس در 48 مسابقه به میدان رفت و در 40 مسابقه از این تعداد که بیش از 83 درصد بازی‌ها بود، موفق به گل زدن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان همچنین در 25 مسابقه لیگ بیستم هم گل زدند که همان آمار گلزنی در بیش از 83 درصد بازی‌هاست.

در این 48 مسابقه، غیر از احمد زنده‌روح که با گل به خودی یک گل به نام پرسپولیس ثبت کرد، 16 بازیکن پرسپولیس گلزنی کردند. همچنین در بازی‌های لیگ 15 بازیکن پرسپولیس گل زدند که بهترین آمار به احمد نوراللهی با 10 گل اختصاص داشت. مهدی عبدی هم که در لیگ برتر 9 گله شد، در مجموع 48 مسابقه با 14 گل زده، بیشترین گل را در تمام رقابت ها برای سرخ ها به ثمر رساند.

نوراللهی که در کارنامه این فصل خود، گل‌های ملی هم داشته است، در مجموع بازی‌ها 11 گله شد و عیسی آل‌کثیر که 6 ماه از سال را به دلیل محرومیت از دست داد، با 10 گل در 48 مسابقه در رده سوم قرار گرفت.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن پرسپولیس 16 بازیکن 48 مسابقه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت هنرمندان در «کودک‌شو» نوروزی +فیلم

به گزارش  گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه «کودک شو» از فردا شب ۲۹ اسفند با حضور هنرمندان فضایی رقابتی را تدارک دیده است و این هنرمندان در این فضا خاطره دوران کودکی را تجربه می‌کنند.

این مسابقه هر شب ساعت ۲۲ روی انتن شبکه نسیم می‌رود.

هنرمندانی، چون سیاوش چراغی پور، عبدالله روا، سیروس میمنت، نصرالله رادش، حسام نواب صفوی، سام نوری، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست از جمله شرکت کنندگان هستند.

مسابقه «کودک شو» در فصل جدید با اجرای ملیکا شریفی‌نیا سراغ آیتم‌های جدیدی در طراحی بازی‌ها و رقابت‌ها پیش رفته است.

فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با طراحی‌های جدید بازی‌ها از پنج بهمن ماه روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد از این ۵ بازیکن می‌ترسد، از صلاح بیشتر!
  • با ۲۷ گل در سری آ؛ تئو هرناندز در دو قدمی رسیدن به رکورد پائولو مالدینی
  • رقابت هنرمندان در «کودک‌شو» نوروزی +فیلم
  • درخشان: پرسپولیس گرفتار معضل گلزنی است/ تقصیری بر گردن اوسمار نیست
  • گلزنی آنتونی به لیورپول؛ دومین گل او برای منچستریونایتد طی 11 ماه اخیر
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • شوک به پیکان؛ غیبت هافبک استقلالی مقابل پرسپولیس
  • شوک لحظه آخری به حریف پرسپولیس
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • دانیال دو وجب تا تاریخ سازی در دربی