Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@22:49:32 GMT

پرسپولیس | گلزنی 16 بازیکن در این فصل

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۵۰

16 بازیکن پرسپولیس در این فصل موفق به گلزنی شده اند

16 بازیکن پرسپولیس در رقابت های این فصل گل زده اند.

به گزارش طرفداری، از شروع رقابت‌های این فصل که با بازی‌ های متمرکز لیگ قهرمانان 2020 آغاز شد، پرسپولیس در 48 مسابقه به میدان رفت و در 40 مسابقه از این تعداد که بیش از 83 درصد بازی‌ها بود، موفق به گل زدن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ پوشان همچنین در 25 مسابقه لیگ بیستم هم گل زدند که همان آمار گلزنی در بیش از 83 درصد بازی‌هاست.

در این 48 مسابقه، غیر از احمد زنده‌روح که با گل به خودی یک گل به نام پرسپولیس ثبت کرد، 16 بازیکن پرسپولیس گلزنی کردند. همچنین در بازی‌های لیگ 15 بازیکن پرسپولیس گل زدند که بهترین آمار به احمد نوراللهی با 10 گل اختصاص داشت. مهدی عبدی هم که در لیگ برتر 9 گله شد، در مجموع 48 مسابقه با 14 گل زده، بیشترین گل را در تمام رقابت ها برای سرخ ها به ثمر رساند.

نوراللهی که در کارنامه این فصل خود، گل‌های ملی هم داشته است، در مجموع بازی‌ها 11 گله شد و عیسی آل‌کثیر که 6 ماه از سال را به دلیل محرومیت از دست داد، با 10 گل در 48 مسابقه در رده سوم قرار گرفت.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با محمد بیاتی: عراقی ها هنوز هم سراغ جدیکار را می‌گیرند؛ اسم آن دو را نمی‌آورم! بیانیه محمدرضا ساکت پس از پایان لیگ برتر؛ تبریک قهرمانی به پرسپولیس ضیافت ناهار پرسپولیسی ها با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره؛ غیبت کریم باقری و چند بازیکن شروع نگران کننده بایرن مونیخ تحت هدایت ناگلزمن؛ 4 بازی بدون برد توییت بایرلورکوزن ارتباطی به انتقال سردار آزمون نداشت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکن پرسپولیس 16 بازیکن 48 مسابقه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس عصر پنجشنبه در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه 2-2 مساوی شد.
بازی رفت دو تیم یازده آبان ماه سال گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با نتیجه 2-2 به پایان رسید. گل‌های پرسپولیس را گولسیانی از روی نقطه پنالتی و محمد عمری به ثمر رساندند و برای صنعت علی یوسف عراقی و دانیال اسماعیلی‌فر (گل به‌خودی) گل زدند.
در این بازی صنعت نفت در نیمه نخست با اخراج حسین سنگرگیر ده نفره شد اما در کمال شگفتی در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به گل دوم رسید و بازی را مساوی کرد.

هر دو تیم نسبت به آن بازی که بیش از پنج ماه و نیم از آن گذشته تغییرات زیادی داشته‌اند. در آن مسابقه یحیی گل‌محمدی و عبدالله ویسی سرمربیان دو تیم بودند اما حالا اوسمار و فراز کمالوند روی نیمکت رودرروی هم قرار می‌گیرند.

در عین حال نکته جالب اینجاست که از ترکیب اصلی آن روز پرسپولیس شش بازیکن در ارنج بازی برگشت حاضر نخواهند بود چرا که یا از پرسپولیس جدا شده‌اند یا نیمکت‌نشین خواهند بود.
علیرضا بیرانوند که مصدوم است، میلاد سرلک، محمد عمری و نبیل باهویی که از جمع سرخ‌ها جدا شده‌اند و سعید صادقی و علی نعمتی که در نیم فصل دوم نیمکت‌نشین شده‌اند در بازی برگشت در ترکیب ابتدایی سرخ‌ها حضور نخواهند داشت.
از بین نفرات نیمکت‌نشین آن روز پرسپولیس هم شهاب زاهدی که به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت حالا در جمع سرخ‌ها حضور نخواهد داشت و حدت حنانوف همچنان مصدوم است.
در نقطه مقابل صنعت نفت آبادان که در ازای هشت بازیکن جدیدی که در زمستان جذب کرد تنها دو بازیکن را از دست داد. یکی احمد شریعت‌زاده که در بازی رفت با پرسپولیس بازیکن اصلی بود و دیگری فهد طالب عراقی که در آن مسابقه روی نیمکت نشست و به بازی نرفت.

دیگر خبرها

  • قصه تکراری عیسی مقابل صنعت نفت (عکس)
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • یوشوا کیمیش بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و آرسنال
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید