Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@04:08:15 GMT

۱۰، عدد فوتی‌های کرونایی امروز بوشهر است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۵۴

۱۰، عدد فوتی‌های کرونایی امروز بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌ شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۹ نفر به کرونا قطعی است همچنین اکنون تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان به ۷۲۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: هم اکنون ۵۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند که از این تعداد، ۲۰ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۹ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰۲ نفر به کرونا دچار بودند.

وی توضیح داد: امروز ۴ مرد ۷۰، ۷۱، ۶۵ و ۵۸ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای مغزی، قلبی، فشارخون و دیابت، دو مرد ۶۹ و ۶۷ ساله بدون سابقه بیماری، و ۴ زن ۸۴، ۶۷، ۵۵ و ۴۵ ساله با سابقه بیماری مغزی، لوپوس، فشار خون و دیابت در استان بوشهر فوت کردند.

کشمیری گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۶۶ هزار و ۳۷۲ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۴۳۱ جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بخش مراقبت های ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۲ درصدی تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ میناخانی در مراسم آغاز به کار پویش "چشم به راهیم"، گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان و دستگاه‌های متولی به ویژه پلیس راه بحث تصادفات جاده‌ای است به طوری که در نوروز سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در استان بودیم.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات ما در آزادراه‌های استان بحث خستگی و خواب آلودگی رانندگان است، ادامه داد: این موضوع، حدود ۵۰ درصد علت تصادفات را به خود اختصاص می‌دهد که در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها بیشتر مشاهده می‌شود.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در استان اجرا می‌شود، گفت: دستگاه‌های متولی در حوزه فرهنگ ترافیک آنگونه که باید و شاید پای کار نیستند و انجام این مهم را به تنهایی از راهداری و پلیس راه انتظار دارند.


دیگر خبرها

  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ‌کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • کاهش ۱۲ درصدی تعداد فوتی‌های تصادفات جاده‌ای در زنجان