Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین، در جلسه این ستاد که بعدازظهر امروز در محل سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در ماه محرم را پیش‌رو داریم، این عزاداری‌ها الزاما باید در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برگزار شوند و حداکثر زمان آن‌ها نیز ۲ ساعت باشد، هم‌چنین طبخ و توزیع نذورات گرم در هیئات ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و سازمان ورزش و جوانان باید فضاهای خود را بدون قید و شرط‌هایی از قبیل ارائه سفته، در اختیار هیئات برای برگزاری مراسم قرار دهند.

حبیبی اذعان کرد: با توجه به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه، لازم است به جهت فرهنگ‌سازی تیم‌هایی تحت عنوان آمران سلامت با همکاری نیروهای آموزش و پرورش، هلال‌احمر و بسیج با مدیریت فرمانداران در سطح خیابان‌های پرتردد حاضر شوند و تذکرات لسانی لازم را در جهت رعایت پروتکل‌ها به هم‌استانی‌های عزیز بدهند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری در استان که امروز به عدد ۵۸۱ رسیده است، از این به بعد ناچار به قرنطینه خانگی بیماران کرونایی هستیم؛ در طرح قرنطینه خانگی همکاران ما در طرح شهید سلیمانی، هلال‌احمر و دانشگاه علوم‌پزشکی همکاری کنند تا بر امور درمانی بیماران کرونایی که در قرنطینه خانگی هستند نظارت شود.

حبیبی در پایان تأکید کرد: با توجه به این‌که هفته خبرنگار را پیش‌رو داریم،  به جهت حفظ سلامت اصحاب رسانه، رفت‌وآمد مدیران به دفاتر رسانه‌ها محدود خواهد شد و سازمان‌هایی که قصد تقدیر از رسانه‌ها را دارند، می‌توانند مسوؤلین روابط عمومی سازمان خود را به دفاتر رسانه بفرستند و امکان حضور مدیران سازمان‌ها با تیم همراه در دفاتر رسانه‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین روز خبرنگار محدودیت کرونا منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین دفاتر رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه تشکیل کانون دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ شد

اساسنامه کانون دفاتر ازدواج و طلاق کشور توسط معاون رئیس قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد واملاک تصویب و به کلیه استان‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش میزان، سید صادق سعادتیان معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک با اشاره به وجود عدم کانون دفاتر ازدواج وطلاق بعنوان یکی از چالش‌های مهم برای ۲ هزار ۳۶۷ دفترخانه ازدواج و طلاق با بیش از ۱۰۰ سال قدمت گفت: متاسفانه تاکنون دفاتر ازدواج و طلاق تشکیلات نظام مندی نداشتند و مشکلات صنفی را بصورت انفرادی وتحت نظارت واحد‌های ثبتی وادارات کل ثبت استان‌ها پیگیری می‌کردند در واقع دفاتر ازدواج و طلاق فاقد کانون بودند که مشکلات و مسائل مربوطه به این صنف را پیگیری کنند.

وی با اشاره به سند تحول و تعالی قوه قضاییه و چشم انداز‌های آن در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات معیشتی و صنفی دست اندرکاران دستگاه قضا افزود: در راستای سند تحول وتعالی قوه قضائیه بر آن شدیم تا نسبت به مرتفع کردن این معضل اقدام کنیم بنابراین موضوع به ریاست قوه قضاییه گزارش شده و حجت الاسلام والمسلین محسنی اژه‌ای برابر دستور صادره نظام نامه جامعی را ابلاغ کرد که در ماده ۱۷ آن حکم شده اساسنامه کانون دفاتر ازدواج وطلاق کشور تهیه شود در اجرای دستور رئیس قوه قضاییه اساسنامه‌ای در ۴۴ ماده و ۱۲ تبصره تهیه وبه تصویب معاون قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد واملاک کشور رسیده و مفاد آن به کلیه استان‌ها جهت تشکیل کانون مزبور برابر اساسنامه مربوطه ابلاغ شده شد.

معاون امور اسناد با بیان اینکه تنظیم اساسنامه دفاتر ازدواج و طلاق این امکان برای کانون‌های سردفتران ازدواج فراهم کرده تا در بازرسی‌های سازمان ثبت از دفاتر ازدواج و طلاق مشارکت داشته باشند، گفت: ایجاد کارگاه‌های آموزشی، ایجاد ساختار مناسب، حمایت‌های بیمه‌ای اعم از بیمه‌های پایه وتکمیلی و. از دیگر مزایای این کانون است که نتیجه آن مخصوصا در بحث بیمه مرتفع ساختن مشکلات سردفتران ازدواج وخانواد‌های شان مشهود است؛ لذا با عنایت به اینکه تصویب این اساسنامه در ماه مبارک رمضان رخ داده این امر را به فال نیک می‌گیریم.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۲ با تلاش کلیه همکاران، ثبت وقایع ازدواج الکترونیکی شده بطوریکه دیگر نیازی به چاپ کاغذ وارائه دفترچه ازدواج نمی‌باشد و این امر باعث ازبین رفتن مشکلات پیش روی این دفاتر شد که تا کنون بیش از ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزارریال سند الکترونیک ازدواج در سامانه ثبت و تحویل زوجین شده است وبا الکترونیکی شدن اسناد مزبور هرگونه جعل سند ازدواج منتفی است.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد واملاک کشور با اشاره به برنامه‌های این معاونت در سال در سال ۱۴۰۲ گفت: برنامه ریزی شده که تمام استان‌ها نسبت به تشکیل کانون‌های مزبور اقدام کنند تا با ارتباطاتی که فی مابین کانون‌های کل کشور با مرکز است با نظارت و سیاستگذاری مناسب بتوانیم به این صنف کمک کنیم تابه مردم شریف کشورمان خدمات مناسبی ارائه دهیم.

وی همچنین با تاکید بر اینکه نظارت بر فعالیت دفاتر اسنادرسمی از وظایف امور اسناد سازمان ثبت است، خاطرنشان ساخت: برگزاری آزمون سردفتری از وظایف این معاونت و ذیل وظیفه نظارت آن تعریف می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش اداره ثبت طرح‌هاي صنعتي به طرح کروات اسلامی سازمان ثبت اسناد: تصدی شغل دیگر برای کارمندان دفاتر اسناد رسمی ممنوع است/ وارث سیستم قدیمی و عقب‌مانده هستیم

دیگر خبرها

  • اساسنامه تشکیل کانون دفاتر ازدواج و طلاق ابلاغ شد
  • حج ۱۴۰۳ همراه زائر نخواهد داشت/ محدودیت‌های اعزام برای بیماران
  • ابلاغ احکام بودجه سال ۱۴۰۳ به دولت/ از بودجه دو دوازدهم پرهیز شد
  • حضور انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در پنجاه و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
  • (ویدیو) برخی سکوهای فیلترشده به‌زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد
  • برخی سکوهای فیلتر شده به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد
  • ۱۰ دلیل برای استفاده از اسپیس فریم در سازه‌های نمایشگاهی
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • بازگشایی فاز پنجم عمار یاسر قم با نام «جعفر طیار (ع)» در ایام نوروز+ فیلم