Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه مشترک برای هماهنگی‌های لازم در خصوص واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی در محل دبیرخانه شورای هماهنگی بانک ها، دهم مرداد ماه برگزار شد.

علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی در این نشست گفت: پیرو هماهنگی های بعمل آمده برای استان تهران حدود بیست مرکز و ایستگاه برای عملیات واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها پیش بینی شده که آدرس این اماکن در اختیار نمایندگان بانک‌های حاضر در جلسه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی اعلام کرد: باتوجه به هماهنگی که از طرف دبیران کمیسیون های هماهنگی بانک‌ها در استانها با دانشگاه های علوم پزشکی بعمل آمده تاکنون حدود ۱۵ استان واکسیناسیون کارکنان را هماهنگ شده و بعضاً شروع کرده‌اند و سایر استان ها هم در حال هماهنگی و برنامه ریزی هستند.

در این جلسه که صبح امروز در محل شورای هماهنگی بانک ها برگزار شد مدیر اداره رفاه بانک مرکزی، معاون مدیرعامل بانک ملی، دبیران کمیسیون های ادارات سرمایه انسانی و ادارات رفاه کارکنان، نمایندگان بانک‌های عضو شورا، نمایندگان کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی و تیم بیمارستان بانک ملی ایران اعم از مدیریت امور بیمارستان و دانشکده پرستاری، رئیس دانشکده پرستاری و مسئول امور استان های بیمارستان بانک ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا شورای هماهنگی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی در نشستی با مشاورین امور بانوان بانک‌ها از مشاورین امور بانوان بانک‌ها خواست در جهت توانمندسازی زنان به خصوص زنان سرپرست خانوار و اجرای برنامه‌های فرهنگی این معاونت نسبت به اعمال ضمانت صندوق ضمانت در بانک متبوع اهتمام ورزند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برنامه‌های آموزشی همچون رویداد خانواده و فرهنگ عامه همچنین زیست عفیفانه را برای کارمندان از جمله برنامه‌های فرهنگی در سال پیش رو اعلام کرد و جذب بودجه فرهنگی دستگاه‌ها را کمک در جهت اجرای برنامه‌هایی همچون اشتغال زنان سرپرست خانوار، مشاوره همراه زوجین و طرح‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های دختران در مدارس دانست.

کد خبر 6083729

دیگر خبرها

  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • چشم انتظاری پنج ماهه فعالان اقتصادی برای تامین ارز واردات
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • یک پیشنهاد جدید برای تغییر در رقم دستمزد ۱۴۰۳
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران 
  • برنامه زیست عفیفانه برای کارمندان/ارایه تسهیلات برای زنان