Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@10:54:55 GMT

جابجایی رکورد‌های کرونایی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۷۵

جابجایی رکورد‌های کرونایی در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  ۷۰۸ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند تا تعداد بیماران کرونایی در مازندران به ۳ هزار و ۲۶۲ بیمار برسد که ۳۹۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

۶۵۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ ۱۹  بیمار

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۷۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۴۶۷ نفر ترخیص شدند.

او با بیان اینکه ۲ هزار و ۳۰۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند، افزود: ۳۴۹ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

دکتر موسوی ادامه داد: ۱۹ بیمار کرونایی نیز در ۲۴ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.


مرگ ۵ کرونایی در حوزه بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به بستری شدن ۲۰۹ بیمار کرونایی جدید در ۴ بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: ۱۸۴ بیمار نیز با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۹۵۴ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

جلالی گفت: ۵ بیمار نیز بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت شدند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی کرونا در مازندران جان باختگان کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان توتونکاران رشت تعطیل شد

دکتر زهره تیموری، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان به تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت اشاره کرد و گفت: این بیمارستان امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ماه) پیرو مصوبه نشست قرارگاه استانی نظارت بر سلامت مبنی بر تعطیلی به دلیل تمدید نکردن پروانه بهره برداری و مسئول فنی از سال ۱۴۰۰ و همچنین اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به طور موقت تعطیل شده است.

او افزود: اصلاح نکردن نواقص ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شامل استاندارد‌های درمانی، بهداشتی، فنی و ... در سنوات گذشته بوده است.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: مسئولان بیمارستان توتونکاران رشت به تذکرات پیاپی دانشگاه بی توجه بودند، بنابراین بیمارستان پس از طی مراحل قانونی و با حضور کارشناسان نظارت بر درمان، پلیس اماکن، تعزیرات حکومتی به‌طور موقت تعطیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی مشهدی جان چهار نفر را نجات داد
  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • بیمارستان توتونکاران رشت تعطیل شد
  • ‍ افزایش ۱۸ درصدی شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در سبزوار
  • اعضای جوان مرگ مغزی از تربت حیدریه به ۳ بیمار اهدا شد
  • جوان مرگ مغزی در مشهد به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید
  • توده چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج