Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@02:07:27 GMT

گل‌محمدی بر سر مزار اسطوره‌های استقلال/عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۹۴

گل‌محمدی بر سر مزار اسطوره‌های استقلال/عکس

ظهر امروز یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس به همراه سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با حضور در قطعه‌های نام آوران و ۲۲۲ بهشت زهرا، بر سر مزار درگذشتگان پرسپولیس حاضر شدند و برای آنها فاتحه خواندند.

آنها همچنین بر مزار منصور پورحیدری، ناصر حجازی و رضا احدی از جمله بزرگان فوتبال استقلال حاضر شدند و نیز فاتحه خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یحیی گل محمدی باشگاه استقلال یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم

به گزارش ورزش سه، ابراهیم شکوری که مدتی قبل زمزمه‌هایی پیرامون حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مطرح بود، امروز برای تماشای دیدار سرخپوشان برابر پیکان در استادیوم حاضر شد.‌ او پس از پایان مسابقه در خصوص حضورش در استادیوم به خبرنگاران گفت: من در مقطعی بازیکن پرسپولیس بودم و در مقطعی هم در باشگاه پیکان حضور داشتم. همین موضوع باعث شد که بیایم و بازی دو تیم را ببینم. ما فوتبالی‌ هستیم و مطمئنا این بازی‌ها برایمان جذابیت دارد.

او درباره اخباری که پیرامون حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح می‌شد، گفت: تقریبا یک ماه و نیم پیش بود که با توجه به الزامات AFC در خصوص هیئت مدیره باشگاه‌ها، به ما تکلیف شد که بیاییم و در هیئت مدیره پرسپولیس خدمت کنیم. خود من می‌دانم که در حال حاضر نمی‌توانم از نظر مالی کمکی به باشگاه پرسپولیس کنم. ما یک عضو ورزشی هستیم و اگر قرار باشد کمکی کنیم، قطعا ورزشی خواهد بود. اما با توجه به شرایطی که باشگاه داشت، آقای وزیر و دوستان در وزارت محترم ورزش زحمت کشیدند و گفتند ما باید آنجا حضور پیدا کنیم.

وی افزود: من زمانی که از پیکان بیرون آمدم، برای استراحت بیشتر بود اما با تکلیفی که شد، سعی کردیم قبول کنیم. با توجه به شرایطی که خصوصی‌سازی دارد و باشگاه قرار است در اختیار یکی از ارگان‌های جدید قرار بگیرد، فعلا این امر اتفاق نیفتاده است. همه ما به عنوان کسانی که در باشگاه پرسپولیس بازی کرده‌ایم و این باشگاه را دوست داریم، دوست داریم که تیم نتیجه بگیرد و مشکلاتی که برای مجوز حرفه‌ای وجود دارد، حل شود. چه من باشم و چه نباشم، مطمئنا هواداران‌ دوست دارند تیم در بالاترین سطح قرار بگیرد. امیدوارم چیزی‌ که برای باشگاه پرسپولیس اتفاق میفتد، خوب باشد.

شکوری در ادامه گفت: همانطور که می‌دانید فرصت زیادی برای اخذ مجوز حرفه‌ای وجود ندارد و باید الزامات AFC رعایت شود، اما در خصوص حضور ما شاید خود من با توجه به شرایط باشگاه زیاد راغب نبودم، اما تکلیفی به ما شد. با این حال فکر می‌کنم باشگاه‌ پرسپولیس نیاز دارد که در آینده شرایط باثباتی داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه به هیئت مدیره پرسپولیس اضافه خواهد شد یا خیر گفت: خودمان هم در جریان نیستیم اما فکر می‌کنم با زمانی که خورد، موضوع کنسل باشد. ما هم اصراری نداشتیم و اگر قرار بود بیاییم، فقط به خاطر کمک به پرسپولیس و تکلیفی بود که شده بود، به خصوص که AFC الزاماتی داشت که باید هیئت مدیره تکمیل شود و مدارک آپلود شود. فعلا به عنوان هوادار در خدمت تیم هستیم و اگر قرار باشد حضور پیدا کنیم، سعی می‌کنیم کمک کنیم.

او تاکید کرد: این را می‌گویم که من و امثال من عضو ورزشی هیئت مدیره هستیم و اگر باشد در هر باشگاهی حضور داشته باشیم، به عنوان عضور ورزشی حاضر می‌شویم و مطمئنا اعضای دیگری در هیئت مدیره هستند که بقیه مسئولیت‌ها را قبول می‌کنند. در حال حاضر تیم خوب نتیجه می‌گیرند و اگر هم من در یک ماه گذشته صحبت نکردم به این دلیل بود که می‌دانستم بازی‌های پرسپولیس حساس است و هر صحبتی می‌تواند حاشیه درست کند.

دیگر خبرها

  • پسر بازیکن سابق استقلال گزینه جانشینی بیرانوند
  • خاطراتی از یک نابغه اطلاعاتی
  • سپاهان مدیر جدید را فریاد می‌زند
  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • پیشنهاد اسطوره به بارسا: پپ یا آرتتا را انتخاب کنید!
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • بمب استقلال در مسیر گیتاریست؟
  • افشاگری عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
  • نیاز ۳ هزار میلیارد تومانی برای احیای قنوات خراسان جنوبی
  • هشت اسطوره‌ی پرسپوليس در مسیر مهاجرت