Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:22:22 GMT

محرومیت و جریمه نقدی برای شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۵۰۳

محرومیت و جریمه نقدی برای شاهین بوشهر

کمیته انضباطی رأی خود را درباره دیدار شاهین شهرداری بوشهر و هوادار اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بازی دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و هوادار تهران از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال 6 مرداد ماه برگزار شد و تیم شاهین شهرداری به دلیل سوءرفتار تیمی و رفتار غیرورزشی عوامل تیم و برخی از برگزارکنندگان مسابقه به پرداخت مبلغ 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپناه قائم مقام باشگاه شاهین شهرداری به دلیل ورود به زمین مسابقه و بدرفتاری با داور به 60 میلیون ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت از ورود به ورزشگاه‌های کشور و محل برگزاری مسابقات محکوم شد.

همچنین عبدالرضا گلکی مدیر رسانه‌ای و محمد جواد حلالی بازیکن تیم شاهین شهرداری به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) هر کدام به یک جلسه محرومیت و مبلغ 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. قاسم فرامرزی مسئول چمن ورزشگاه نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) به دو جلسه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات و استادیوم‌های سراسر کشور محکوم شد.

احضار فکری به کمیته انضباطی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر تیم فوتبال شاهین بوشهر شاهین شهرداری جریمه نقدی محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی ژوزه فریرا دِ مورایس، سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت تخلفاتی رخ داد. وی باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

باشگاه استقلال به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت تیم حریف باید یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

یوسانتوس، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

گریلوداکونها، مربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علیرغم محرومیت باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • جریمه یک میلیارد تومانی سرخابی ها پس از شهرآورد
  • جریمه یک میلیاردی برای سرخابی‌ها
  • چهار جایگاه آزادی برای دربی سال بعد بسته شد!
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • شکارچی گراز در رضوانشهر به جریمه نقدی محکوم شد
  • استقلال و مورایس جریمه شدند
  • جریمه سنگین برای استقلال
  • استقلال و سپاهان جریمه شدند
  • جریمه ۲۵۰ میلیون تومانی مورایس و استقلال
  • جریمه استقلال و سرمربی سپاهان