Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بایرلورکوزن در این تابستان نسبت به جذب مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت اقدام نخواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون که در روزهای اخیر بحث پیوستنش به بایرلورکوزن مطرح شده بود و حتی گفته شد که دو باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ و لورکوزن برای انجام این انتقال مذاکرات سطح بالایی هم با یکدیگر داشته‌اند، حالا خبر می‌رسد که این باشگاه آلمانی فعلاً از به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «کیکر» آلمان؛ سران باشگاه بایرلورکوزن برای تقویت خط حمله خود سردار آزمون را زیرنظر گرفته بودند، اما به دلایل مالی فعلاً قید خرید مهاجم گلزن زنیت را زده است. طبق این گزارش؛ باشگاه بایرلورکوزن پیش از این قصد داشت لوکاس آلاریو را در این تابستان بفروشد، بازیکنی که قرارداد فعلی‌اش در پایان ماه ژوئن 2022 به پایان می‌رسد و آزمون 26 ساله را به عنوان جانشین این مهاجم آرژانتینی در نظر داشت، اما برنامه تغییر کرد و آلاریو در آستانه تمدید قرارداد تا سال 2024 است.

سردار آزمون به بایرلورکوزن؛ فعلاً منتفی! + عکس

«کیکر» در ادامه نوشت؛ انتقال مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن در این تابستان عملی نخواهد شد و دلیلش مجموع مبلغی است که این باشگاه آلمانی باید بابت دستمزد و انتقال آزمون بپردازد که رقمی در حدود 30 میلیون یورو خواهد شد. طبق این گزارش؛ این توافق اکنون در بالاترین سطح مذاکرات طرفین به حالت تعلیق در آمده است.

در بخش پایانی این گزارش آمده است؛ حتی با وجود اینکه در صورت فروش قریب‌الوقوع لئون بیلی به استون‌ویلا به مبلغ 32 میلیون یورو (به علاوه پاداش‌های احتمالی) فرصت مانور دادن روی انتقال آزمون فراهم می‌شود اما بایرلورکوزن در حال حاضر به دنبال جذب یک بال جدید است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن سردار آزمون بایرلورکوزن سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود

سردار آزمون برای دومین بازی پیاپی در ترکیب تیم ده روسی از ابتدا وارد میدان می شود.

از هفته 29 سری آ ۲۰۲۳/۲۴، ساسولو میهمان آاس رم است. روملو لوکاکو که در بازی قبلی رم مقابل برایتون غایب بود، از آمادگی لازم برای همراهی تیم ده روسی مقابل ساسولو هم برخوردار نیست.

به نقل از ایل تمپو؛ مهاجم بلژیکی جالوروسی همچنان از ناحیه لگن احساس درد دارد. لوکاکو در بهترین حالت از روی نیمکت، بازی را آغاز می کند درحالیکه احتمال نرسیدن او به این بازی بسیار زیاد است. در هر صورت سردار آزمون در ترکیب اصلی رم به میدان می رود. او مقابل برایتون هم در ترکیب ثابت جالوروسی حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • واکنش صفحه رسمی آاس رم به سوپرگل مردود شده سردار آزمون مقابل برایتون / فیلم
  • دولت برای حمایت از برنج ایرانی با بخش خصوصی همراه شود
  • آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا