Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@10:24:09 GMT

علیرضا فغانی ایران را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۵۰۶

علیرضا فغانی ایران را ترک کرد

داور برجسته و بین‌المللی فوتبال ایران امروز به استرالیا سفر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی که حدود 2 هفته قبل برای قضاوت چند مسابقه از هفته های پایانی لیگ برتر و دیدار دربی پایتخت در جام حذفی به ایران برگشته بود، صبح امروز تهران را ترک کرد.
فغانی که در کشور استرالیا زندگی می‌کند، امروز بعد از مدتی حضور در ایران دوباره به کشور دوم خودش برگشت تا زندگی اش را ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این داور بین المللی که خود را برای حضور در رقابتهای فصل جدید لیگ استرالیا آماده می‌کند، با فدراسیون فوتبال همکاری هایی در راه اندازی VAR‌خواهد داشت و در جلسات آنلاین شرکت خواهد کرد.


فغانی ارتباط نزدیکی با شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و سایر مقامات دارد و همین موضوع باعث خواهد شد در آینده نیز هر زمانی درگیر مسابقات استرالیا نباشد برای قضاوت به ایران برگردد. او همچنین در رقابت های بین‌المللی نیز به عنوان داور ایران حضور خواهد داشت.

علیرضا فغانی کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا فغانی کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی مشخص شد دربی برگشت لیگ بیست و سوم نیز با حضور وی‌ای‌آر در ورزشگاه آزادی برگزار شود، نام دو داور زن سرشناس ایرانی برای حضور به عنوان کمک داور ویدئویی مطرح شد.

یکی از این داوران مهناز ذکایی بود که چندی پس از انتخابش به عنوان داور دربی، تصویری از او میان تماشاگران پرسپولیس در فینال سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان منتشر شد. این عکس کافی بود تا او از قضاوت دربی کنار گذاشته شود.

او حالا پس از این ماجراها، دیدار حساس خاتون بم و ملوان بندر انزلی را که برای قهرمانی بسیار تاثیرگذار است قضاوت می‌کند. ذکایی تا همین چند روز پیش در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا قضاوت می‌کرد و حالا در برگشت به ایران پنجمین قضاوت این فصلش را پشت سر گذاشت.

دیگر خبرها

  • دل‌نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان
  • خوانندگی پر احساس بهنام بانی زیر باران در سیدنی استرالیا کنار خیابان (فیلم)
  • حضور ادگار داویدز در فوتبال برتر
  • اولین قضاوت داور جنجالی بعد از ماجراهای دربی
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • علیرضا رضایی: قاسمپور کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم نیست
  • ضیافت طوطی‌های کاکادو در یکی از شهر‌های استرالیا (فیلم)
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • فیلم تبلیغی بازیکن عراقی با سوژه کارت قرمز فغانی