Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@03:36:32 GMT

قالیشویی پاک مهر در روزهای کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۵۱۵

قالیشویی پاک مهر در روزهای کرونایی

کاربر گرامی سلام ، امید است که در صحت و سلامت کامل این مقاله را مورد مطالعه قرار می دهید.

در ابتدا چند سئوال را مطرح می کنیم:

آیا شست وشو و نظافت فرشها در این روزهایی که ویروس کرونا شایع شده تاثیر گذار است؟

قالیشویی ها چه نقشی در شیوع و یا مهار کردن این ویروس مهلک دارند؟

مزایای استفاده از قالی شویی در این برهه از زمان که موج های پی در پی ویروس کرونا در حال انتشار و افزایش است چیست و قالیشویی پاکمهر چه نقشی را ایفا می کند؟

در اینجا چون مبحث مورد نظر ما قالیشویی می باشد سئوالات را در حیطه عملکرد قالیشویی طرح کرده ایم کما اینکه رعایت اصول بهداشتی در تمام صنف ها و مشاغل لازم الاجراست و همه ی ما را که نقشی در این اجتماع بزرگ و دهکده جهانی ایفا میکنیم؛ ملزم به رعایت بهداشت فردی و محیطی می کند و این دال بر این است که ما زنجیروار به یکدیگر متصل شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ سوال اول باید گفت بله تاثیر بسزایی دارد زیرا همانگونه که رعایت بهداشت امری لازم و ضروری است و شامل شستشوی تمامی اجزای قابل لمس و یا فضای قابل استنشاق می شود ، اگر فرش شما آلوده به ویروس کرونا شده باشد، باید بدانید این ویروس تا ساعتها بر روی سطوح مختلف باقی می ماند. فرش می تواند راهی برای انتقال این ویروس از طریق دستها به دهان و چشمها و درون بدن انسان باشد که اگر فرش یا حتی مبلمان و تشک و بالشها آلوده شده باشند از این امر مستثنی نیستند.

قالیشویی ها چه نقشی را در مهار یا شیوع این ویروس دارند:

یک شرکت قالیشویی معتبر و شناخته شده همواره در اندیشه ارائه خدمات بهتر به مشتری است و میداند فقط از این طریق یعنی خدمات بی نقص و درست می تواند بازار خود را گسترش داده و مشتریانش را راضی و حفظ نماید. بنابراین در این نقطه از زمان که ویروس کرونا جامعه را مشغول خود کرده، ابتدا باید به فکر سلامت پرسنل خود و سپس مشتریان باشد و این یعنی اینکه نخست خود کلیه موارد بهداشتی فردی و عمومی را رعایت کرده وشستشوی انواع فرش و موکت و دیگر سفارشات از این قبیل را با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به انجام برساند که شامل استفاده از مواد ضدعفونی کردن محیط کارخانه ، وسایل مورد استفاده در کارخانه ، استفاده از مواد شوینده معتبر و با کیفیت که درعین حفظ سلامت فرش و طول عمر قالی  قابلیت ضدعفونی کردن را نیز داشته باشند. در هنگام وجود آفتاب با زمان بندی مناسب فرشها را در معرض نور خورشید قرار داده تا کاملا عاری از میکروب و ویروس شوند و در سایر اوقات مجهز به گرمخانه مجاز بوده باشد که در ضمن خشک کردن فرشها آنها را با حرارت مشعل گرم خانه ضد عفونی نماید، ولی اگر قادر نباشد موارد یادشده را رعایت نماید اول خود شرکت و سپس تمامی محافل مورد تردد که منازل سفارش دهندگان می باشد را در معرض خطر ابتلا به این ویروس خطرناک و مهلک قرار داده است.

واما قالیشویی پاک مهر...

در شروع قبل از اینکه به معرفی یکی از بهترین قالیشویی های مجاز در تهران ( قالیشویی پاکمهر) بپردازم، برخود لازم میدارم که بگویم یکی از اصناف خدمتگزار و زحمت کش در جامعه صنف قالیشویی است که واقعا به عنوان یک شهروند باید از ایشان تشکر کنم البته همه مشاغل خادم مورد احترام هستند و قالیشویی های معتبر و خدمت کننده هم از این دسته از شهروندان می باشند که در این روزهای گرم و آلوده به ویروس همچنان در تکاپوی خدمات نظافتی و بهداشتی شما عزیزان هستند.

مزیت های استفاده از قالیشویی پاکمهر در روزهای کرونایی:

 یکی از برترین و مجهزترین قالیشویی ها در سطح پایتخت قالیشویی پاکمهر می باشد که قریب به بیست سال است بصورت مداوم و با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویان تهران فعالیت میکند این شرکت قالیشویی دارای کارخانه مجهزبه ماشین آلات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ، گرمخانه و پرسنل زبده و کار آمد بوده که در این ایام کرونایی نیز فعال است.

از زمانی که پرسنل جمع آوری قصد عزیمت به خانه مشتری را دارند، دستها را با محلول ضد عفونی کننده استریل می نمایند، تمام سطح داخلی و خارجی خودروها ضدعفونی میشود، دستکش و ماسک یکبار مصرف به همراه دارند وهمچنین در ورود به محل مورد نظر سعی دارند بجز فرش با شئی دیگری تماس نداشته باشند روزانه دوبار لباس های فرم را تعویض میکنند به هیچ وجه با کفش وارد منازل نمیشوند هر هفته از تمامی پرسنل تست ابتلا به کرونا گرفته میشود.

 همین طور از لحظه ای که فرشها وارد کارخانه میشود با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی و ضد عفونی با فرشها برخورد میشود در زمان کاور شدن سفارشات از کاورهای کاملا بهداشتی و ائزوله توسط پرسنل مخصوص کاور کشی با کمترین تماس دست و استفاده مداوم از دستکش انجام می گردد.هر هفته کلاسهای آموزشی ضد کرونا برای تمام اعضای شرکت قالیشویی پاکمهر دایر میشود و با وجود این فضای ترس برانگیزی که در اجتماع حاکم است همچنان با قوت و درایت به فعالیت خود ادامه داده و کما فی السابق تحویل سفارشات در حد اقل زمان یعنی 48تا 72 ساعت برای فرشهای ماشینی و دستباف امکان پذیر است حتی در روزهای تعطیل رسمی و غیر رسمی .

مدنظر داشته باشید که پاکمهر برای کلیه 22 منطقه تهران سرویس دارد:

مناطق قالیشویی در غرب تهران:

شهرک غرب - تهرانسر – چیتگر – اکباتان – آزادی – صادقیه – کاشانی – بلوار فردوس – شهران – جنت آباد – پونک – شهرزیبا – باغ فیض – گیشا – شهرآرا – آریاشهر – سردارجنگل – ستاری – مرزداران – سیمون بولیوار -

قالیشویی در سعادت آباد مناطق قالیشویی در شمال تهران:

قالیشویی در نیاوران - زعفرانیه – ولنجک – آتی ساز – پارک وی – الهیه – فرشته – تجریش – پاسداران – قیطریه – فرمانیه – جردن – آفریقا – قلهک – شریعتی – میرداماد – دزاشیب – چیذر – فرمانیه – دیباجی – اختیاریه – هروی – مینی سیتی – کامرانیه

مناطق قالیشویی در شرق تهران:

پیروزی – تهرانپارس – نارمک – رسالت – مجیدیه – نظام آباد – خواجه نظام – امام حسین - شهدا – امام علی – نیروهوایی – تهران نو – حکیمیه – فرجام – گبلرگ – کرمان – سرسبز - سبلان

و حرف آخر این که؛ همه ما در یک جامعه زندگی میکنیم و تمامی خانواده ما اجتماع بزرگ شهری را تشکیل میدهد و هریک از ما اگر مسئولیت و نقش خود را به درستی انجام ندهد به همه خیانت شده است بنابراین برای اینکه اعمال ما نیکو باشد همه سعی می کنیم به یکدیگر خدمت کنیم و اینکه روزهای آفتابی و عاری از ویروس کرونا در پیش است و ما بزودی دوباره از طبیعت و زندگی سالم و شاد برخوردار میشویم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قالیشویی شست و شو نظافت فرش بهداشت قالیشویی پاکمهر قالیشویی ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک در روزهای پایانی سال و ایام نوروز چطور اجرا می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ضمن تشریح چگونگی اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در سال جدید از اجرای طرح ترافیک تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد.

شهریار افندی زاده مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در گفت‌وگو با مهر، درباره اجرای طرح ترافیک در روزهای پایانی سال و ایام نوروز گفت: طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا فقط تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ طبق روزهای عادی در محدوده‌های مشخص، اجرا می‌گردد و در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان تعطیلات عید نوروز در روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۳؛ مجدداً طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ در شهر تهران اجرا می‌شود افزود: این امکان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک وجود دارد که فقط یک‌بار در طول روز خروج رایگان تا قبل از ساعت ۹:۰۰ و یک‌بار ورود رایگان به محدوده بعد از ساعت ۱۶:۰۰ داشته باشند.

افندی زاده گفت: همانند سنوات گذشته هر شهروند دارای پلاک شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد، اظهار داشت: در روز پنجشنبه هر هفته نیز، فقط طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) اجرا می‌شود که در صورت ورود خودرو به محدوده طرح ترافیک در این روز، از سهمیه ۲۰ روزه خودرو در هر فصل کم خواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884745

دیگر خبرها

  • تصاویر| حال و هوای بازار تهران در روزهای آخر اسفند
  • (تصاویر) آسمان آبی تهران در روزهای پایانی سال
  • (تصاویر) دیدنی‌های این روزهای بازار تهران
  • آسمان آبی تهران در روزهای پایانی سال
  • جدیت نظارت اصناف بر رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • حال و هوای بازار تهران در روزهای آخر اسفند (عکس)
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • طرح ترافیک در روزهای پایانی سال و ایام نوروز چطور اجرا می‌شود؟