Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز یکی از بازیکنان لیگ ایتالیاست که این روزها مشتریان زیادی دارد و تیم های بزرگ اروپایی با توجه به عدم تمدید قرارداد وی با اینتر برای خرید او وارد عمل شده اند.

به گزارش توتواسپورت در روند تمدید قرارداد لائوتارو مارتینز با اینتر مشکلاتی پیش آمده و به همین دلیل در صورت از راه رسیدن پیشنهادی مهم، نراتزوری مهاجم آرژانتینی خود را به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اما خبر رسید اتلتیکومادرید نیز یک پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی برای اینتر فرستاده است اما سران اینتر این نکته را اعلام کرده اند که قیمت این بازیکن در بازار فعلی ۹۰ میلیون یورو است. اگرچه این منبع اعلام کرده است نراتزوری در صورت دریافت پیشنهادی بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون یورو راضی به فروش مارتینز خواهد شد.

به هر شکل اینتر می خواهد مارتینز را حفظ کند اما همانطور که گفته شد در صورت از راه رسیدن پیشنهادی مهم حاضر به فروش او می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی

فولاد خوزستان طی ماه های اخیر حواشی زیادی را تجربه کرده و  سرمربی این تیم هم تغییر کرده است

طرفداری | حواشی دست از سر فولاد خوزستان برنمی‌دارند.

در روزهایی که شیب نزولی این تیم در جدول ادامه دارد و با شکست این هفته مقابل سپاهان به رده سیزدهم رسیده، انگار که از درون باشگاه به این اتفاقات دامن زده می‌شود و اوضاع مدیریتی فولاد به قدری آشفته است که بعید به نظر می‌رسد با این دست فرمان، تیم عاقبت خوبی داشته باشد.

معمای مارتینز

تقریبا یک ماه پس از انتصاب بهرام رضاییان به عنوان سرپرست باشگاه فولاد، قرارداد ایگناسیو مارتینز با این تیم فسخ شد. آن زمان رضاییان ادعا کرد که در مدت 7 ماهه حضور سرمربی اسپانیایی در اهواز، هیچ پیشرفتی در روند تیم به وجود نیامده و این درحالی است که مارتینز در کل 5 ماه و 3 روز روی نیمکت فولاد حاضر شده بود! هرچند که اهوازی‌ها نتایج ناامید کننده‌ای نظیر کنار رفتن از جام حذفی را هم در این مدت تجربه کرده بودند اما مسئله اینجاست که میانگین امتیازگیری فولاد با ایگناسیو طی 11 مسابقه، 1.36 بوده که حتی از سال گذشته که جواد نکونام هدایت تیم را برعهده داشت هم بیشتر است. اما ابهام بزرگی که وجود دارد، مبلغ قرارداد این مربی است. رضاییان درحالی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد مجموع دستمزد این سرمربی طی دو فصل حضورش به 1.8 میلیون یورو می‌رسد، طبق اسناد بدست آمده قرارداد کلی مارتینز به همراه دستیارانش برای فصل اول 600 هزار و سال آینده 770 هزار یورو بوده است.

دوستان در اولویت

اما ابهامات مدیریتی فولاد فقط به همین مسائل مختوم نمی‌شود. درحالی که ساسان انصاری اخیرا اعلام کرد که به دلیل فشارهای وارده دیگر قصد ندارد سال بعد در این تیم بماند، وی علنا در حضور احمد آل نعمه بی تجربه نقش سرمربی را هم بازی می‌کند و یکی از دلایل کنار گذاشته شدن سعید واسعی که این روزها در ترکیب مس می‌درخشد، اختلاف با ساسان بود. رضاییان که به سبب همشهری بودنش علاقه خاصی به انصاری دارد، قدرت زیادی به این بازیکن بخشیده و این اتفاق موجب دلخوری بعضی از بازیکنان و به تبع آن ایجاد چند دستگی در تیم شده است. این تنها رابطه خاص آقای مدیرعامل نیست که در فولاد تاثیر گذار بوده و الان قرمزها احتمالا تنها تیم ایران هستند که دو مربی بدنساز دارند؛ یکی از کادر فنی قبلی و دیگری حمیدرضا جودکی که به عنوان یار قدیمی رضاییان، به تازگی اضافه شده است.

فولاد، تیم خارجی

طبق قوانین، هر تیم لیگ برتری می‌تواند ۶ سهمیه خارجی شامل ۵ بازیکن غیر آسیایی و ۱ بازیکن آسیایی داشته باشد. امسال فولاد در ابتدای فصل ۵ بازیکن خارجی به نام کریستوفر کنت ، گادوین منشا ، موسی کولیبالی ، جفرسون باهیا و لوکاس کاندیدو داشت که در نیم فصل ابراهیم حصار بازیکن سوری آرژانتینی به عنوان سهمیه آسیایی به این تیم اضافه شد. در نتیجه سهمیه خارجی باشگاه فولاد تکمیل شد و لازم بذکر است که تمام بازیکنان تا انتهای فصل فصل آینده قرار داد دارند . نکته اینجاست که در روز آخر نقل انتقالات باشگاه فولاد با پرداخت ۱۰۰ درصد دستمزد این فصل گادوین منشا این بازیکن را از لیست خود خارج کرده اما قرارداد فصل آینده بازیکن به قوت خود باقی است. سپس مدیریت باشگاه با اقدامی عجیب شیمبا ۴۱ ساله را با قراردادی به مدت یک فصل  و نیم به خدمت گرفت که این خود گاف مدیریتی باشگاه فولاد است که قطعا فولاد را در ابتدای فصل بعد دچار بحران می‌کند چون این تیم ۷ بازیکن خارجی ۶ غیر آسیایی و یک آسیایی خواهد داشت. انعقاد این قراردادها از سوی کسی که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و هنوز با درخواست مرخصی بدون حقوقش برای مدیریت در فولاد از سوی وزارت نفت موافقت نشده، بسیار عجیب است. از آنجایی که رضاییان کارمند این وزارتخانه است، هنوز مجوز لازم را دریافت نکرده و به همین دلیل سمتش هنوز سرپرست مدیرعاملی است و مشخص نیست اگر سال آینده نباشد، چه کسی پاسخگوی این تعهدات خواهد بود. کسی که در زمان مدیریتش پارس جنوبی به دسته یک سقوط کرد و با وجود صرف هزینه‌های گزاف، بازهم از بازگشت به لیگ برتر ناکام ماند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به بازیکن محبوب بایرن نرسید
  • شکایت رئال از داور معروف
  • خنده‌های عجیب اینیگو مارتینز به ژاوی (فیلم)
  • مزد پیشنهادی جامعه کارگری چند میلیون تومان است؟ | انتظار می‌رود دولت با ۷۵ درصد این پیشنهاد موافقت کند
  • چه بازیکنانی بیشترین دستمزد را در اینتر می‌گیرند؟
  • ادامه مذاکرات مزدی به فردا موکل شد
  • دستان مطمئن اوبلاک، کلید پیشروی اتلتیکومادرید
  • کتاب‌های پیشنهادی محمد میرکیانی برای نوروز کودکان و نوجوانان
  • قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی
  • پیشنهاد هنگفت عربستان: 80 میلیون برای ستاره بارسا