Web Analytics Made Easy - Statcounter

سون بینگتیان به فینال دو ۱۰۰ متر سرعت راه یافت تا آسیا بعد از سال‌ها در این ماده فینالیست داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، سو بینتین از چین اولین مرد آسیایی بعد از  ۸۹ سال بود که به فینال ۱۰۰ متر المپیک راه یافت و  در نیمه نهایی به رکورد ۹.۸۳ آسیا رسید اما تراویون برومل، محبوب پیش از مسابقه نتوانست از این مرحله صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آسیایی که در فینال ظاهر شد، تاکا یوشیوکای ژاپنی بود که آخرین نفر در فینال لس آنجلس ۱۹۳۲ بود.

فینال بدون برومل برترین دونده جهان در سال ۲۰۲۱ و قهرمان جهان کریستین کلمن که به دلیل تخلفات دوپینگ محروم شده پیش خواهد رفت.

در مسابقه‌ای که پس از بازنشستگی یوسین بولت، قهرمان سه دوره المپیک همگان منتظر هستند تا ببینند سریع ترین مرد این دوره المپیک چه کسی است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات موفق شد در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه از سد تیم پرستاره الهلال عبور کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

الهلال که هزینه زیادی طی چند سال اخیر انجام داده و ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال را به خدمت گرفته، نتوانست برای چهارمین سال متوالی راهی فینال شود و این موضوع برای این تیم و هوادارانش یک شکست محسوب می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ تا قبل از فصل جاری، فقط دو تیم پرسپولیس و الهلال از غرب آسیا به فینال رسیده بودند و امسال با صعود العین به فینال، سلطه ۷ ساله این دو تیم به پایان رسید. در ۷ سال اخیر الهلال ۵ بار و پرسپولیس هم ۲ بار راهی فینال شده بودند.

قرمز‌های پایتخت ایران در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به ترتیب با هدایت برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شدند، ولی هر دو بار در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند و دستشان به جام نرسید. سرخ‌پوشان در فینال‌ها به ترتیب مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن و اولسان هیوندای کره‌جنوبی شکست خوردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است