Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرار است طی دو روز آینده باشگاه پرسپولیس با کارگزار فسخ قرارداد کند.

به گزارش طرفداری، از مدت ها قبل پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با کارگزار مشخص شده و قرار بود مدیرعامل شرکت آتیه پرداز با امضای برگه فسخ قرارداد به این همکاری پایان دهد.

اما سفر او به کشور اسپانیا همه چیز را موکول کرد به آخرین بازی پرسپولیس در لیگ برتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسید کارگزار تمایل داشت تا آخرین بازی این قرارداد ادامه داشته باشد. به هر روی فصل فوتبالی به پایان رسیده و قرارداد باشگاه و کارگزار نیز رسما به پایان رسیده است اما برای نهایی شدن این فسخ باید مدیرعامل آتیه پرداز یا وکیل او برگ فسخ را به صورت رسمی امضا کند.

شنیده می شود طی ۴۸ ساعت آینده این برگه امضا شده و باشگاه پرسپولیس به دنبال حامی مالی جدیدی خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

مزایده کارگزار جدید پرسپولیس چه زمانی برگزار می شود؟

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

رومن آلوارز مدعی شد که امباپه با رئال مادرید قرارداد امضا کرده ولی باشگاه و خودِ بازیکن نمی‌خواهند که در میانه فصل این موضوع را اعلام کنند.

به گزارش فارس، در حالی که بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که امباپه در پایان فصل پاریس را به مقصد مادرید ترک می‌کند، خبرنگار اسپانیایی گفت که «امباپه با رئال 2 ماه قرارداد امضا کرده است».

رومن آلوارز، خبرنگار اسپانیایی در صفحه شخصی خود نوشت: امباپه با رئال اواخر ژانویه و آغاز فوریه قرارداد امضا کرده ولی 2 طرف نمی‌توانند در میانه فصل موضوع را اعلام کنند زیرا که نمی‌خواهند آرامش از بین برود.

در حال حاضر رابطه امباپه با پاریس و سرمربی تیم نیز شکرآب شده و انریکه در بازی‌های داخلی در مدت زمان اندکی از این بازیکن استفاده می‌کند که همین موضوع نیز باعث عصبانیت امباپه نیز شده است.

پاریس در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا در خانه شکست خورد و اگر این تیم حذف بشود به نوعی می‌توان پایان فصل برای امباپه را زودتر از موعود دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 5 گل برتر کیلیان امباپه در سال ۲۰۲۳ (فیلم) سرعت خیره کننده کیلیان امباپه؛ تنها یک ثانیه بیشتر از رکورد یوسین بولت!

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • درخواست اوسمار از درویش؛ قرارداد با یاغی فراموش نشود!
  • پرسپولیس از قرارداد با اسپانسر جدید چقدر کاسب شد؟
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • میزان قرارداد پرسپولیس با حامی مالی جدید مشخص شد+ نامه
  • قرارداد پنج میلیاردی پرسپولیس با اسپانسر جدید
  • تکلیف ستاره‌های پرسپولیس به مالک جدید گره خورد
  • خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده
  • چه خبر از آخرین وضعیت تمدید قراردادهای پرسپولیس؟
  • پاسخ مهم رضا درویش به موضع تمدید قرارداد ستاره‌ها