Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز کمالوند در مورد قبول هدایت تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت:

خوشحالم بار دیگر به جامع تراکتوری‌ها برگشتم. با این تیم خاطرات خوبی دارم و تعامل خوبی بین من و هواداران تراکتور وجود دارد. از این رو فکر می کنم با وجود کار سختی که در پیش داریم می توانیم خاطرات خوب گذشته را تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز کمالوند در پاسخ به این سوال که طبق اتفاقاتی که پیش از این در باشگاه تراکتور رخ داده آیا دستیار خارجی را تهدیدی برای جایگاه خود نمی داند؟ گفت:

نه من نگران این موضوع نیستم. خودم این مربی را خواستم و به تقاضای خودم و برای اینکه بار فنی نیمکت تیم را بالا ببرم از او دعوت به همکاری کردم. خوشبختانه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز با این موضوع موافقت کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتورسازی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحمان تقدیر شد، گل زد و شادی نکرد!

به گزارش “ورزش سه”، اوضاع برای رحمان جعفری در تراکتور نیز به خوبی پیش می‌رود و او روند گلزنی خود را همانند نیم فصل اول در جمع تبریزی‌ها نیز دنبال می‌کند.

تقابل با شمس آذر اما برای رحمان جعفری می‌تواند خاص تلقی شود؛ بازیکنی که فصل گذشته ضمن دستیابی به عنوان آقای گلی دسته اول به‌همراه این تیم، نقش تاثیرگذاری نیز در صعود سبزها به لیگ برتر داشت.

او در نیم فصل اول نیز به خوبی توانست جزء مهاجمان تاثیرگذار لیگ لقب گیرد و در نهایت با توجه به پیشنهاداتی که داشت، مسیر حضور در تراکتور را در پیش گرفت و خیلی زود توانست با فضای این تیم نیز هماهنگ شده و اکنون شرایط خوبی را دنبال کند.

باشگاه شمس آذر پیش از دیدار با تراکتور برای قدردانی از رحمان جعفری اقدام کرد و ضمن اهدای دسته‌ گل به این مهاجم بی‌رحم و گلزن، تابلویی نیز با نقش وی به او اهدا کرد و به این شکل مورد قدردانی توسط شهاب زندی و همچنین سعید دقیقی قرار گرفت.

اوضاع اما داخل زمین چندان دوستانه نبود و رحمان بارها در تلاش برای ناکام گذاشتن حریف و گلزنی پیش رفت.

در نهایت هم رحمان با گل دقایق اضافه این بازی، زهر خود را به تیم سابقش نیز زد و همچنان در مدار گلزنی در تراکتور قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین آرزوی وینگر تراکتور در ۱۴۰۳
  • رحمان تقدیر شد، گل زد و شادی نکرد!
  • واکنش روزبه چشمی به خط خوردنش از تیم ملی فوتبال ایران
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی/ جوان ها باید به تیم ملی خدمت کنند
  • واکنش لژیونر ایرانی به حضور در لیست جدید قلعه‌نویی
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • اسطوره سپاهان در کنار مورایس و شاگردانش (عکس)
  • واکنش دور از انتظار یحیی گل‌محمدی به حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس