Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا وسیما، سید احمد مقدسی افزود: براساس بخش نامه معاونت توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کار‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، به کارخانجات شیر خشکی که شیرخام را از تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ به قیمت مصوب ۶۴۰۰ تومان و به میزان روزانه ۵ هزار تن خریداری کنند، اجازه داده خواهد شد که شیرخشک و کره تولیدی خود را بدون تعرفه صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شرایط برای کارخانجات لبنی نیز برقرار است و آن‌ها هم در صورت خرید شیرخام با نرخ مصوب ۶۴۰۰ تومان، می‌توانند فرآورده‌های کره و شیر خشک را بدون تعرفه صادر کنند.

مقدسی گفت: برای کارخانجات لبنی، رقمی اعلام نشده,، اما این میزان علاوه بر مقداری است که به کارخانجات شیرخشک ابلاغ شده است ضمن اینکه تاکنون سه کارخانه بزرگ لبنی برای خرید شیرخام به نرخ مصوب اعلام آمادگی کرده اند.

پربیننده ترین قیمت حبوبات در بازار (مرداد۱۴۰۰) + جدول قیمت چای در بازار (مرداد ۱۴۰۰) + جدول سیب زمینی‌ هایی که سازمان تعاون روستایی خرید، خوراک دام شد ارز ۴۲۰۰تومانی برای تمام مدیران گرفتاری ایجاد کرد قیمت انگور بی دانه در میادین تره بار چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صادرات کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، گفت: تاکنون خرید بیش از ۷ هزار تن سیب‌زمینی به صورت توافقی انجام شده و خوشبختانه در این فرآیند قیمت واقعی سیب‌زمینی به قیمت تمام شده تولید نزدیک شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حسین برزگر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از نیمه اسفندماه سال 1402 با توجه به ممنوعیت واردات سیب زمینی و افت قیمت سیب‌زمینی و افزایش هزینه‌های انبارداری کشاورز، خرید توافقی سیب‌زمینی در استان آغاز شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی، مقرر گردید ذخیره‌سازی 1500 تن سیب‌زمینی مورد نیاز کشور توسط سازمان تعاون روستایی در استان چهارمحال و بختیاری انجام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون خرید بیش از 7 هزار تن سیب‌زمینی به صورت توافقی بین صادرکنندگان و کشاورزان قرارداد منعقد شده است، مطرح کرد: این طرح با توجه به ابلاغ و پیگیری‌های انجام شده، استمرار طرح خرید توافقی سیب‌زمینی بین کشاورزان و صادرکنندگان یا صنعتگران تا اطلاع ثانوی تمدید شده است.

برزگر با اشاره به اینکه دو مرکز خرید در شهرستان بروجن و شهرستان شهرکرد عملیات خرید و ثبت قرارداد را ادامه می‌دهند، گفت: در خصوص صدور معرفی کشاورزان بابت ثبت در سامانه، مقرر شد برابر 40 درصد تولید در سامانه پهنه‌بندی کشاورز، گواهی تولید برای کشاورزان صادر شود.

وی عنوان کرد: بازدید بار توسط کارشناسان ناظر و بررسی فیزیکی بار در سردخانه‌های استان و نظارت بر مراحل و صدور بارنامه و همچنین تاییدیه گمرکی در مقصد از الزامات طرح است که نظارت بر خرید توافقی سیب‌زمینی جدی‌تر شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این فرآیند قیمت واقعی سیب‌زمینی به قیمت تمام شده تولید نزدیک شده است و امیدواریم با تداوم این روند این امر بیشتر شود.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تمدید خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • بازار بی سرپناه مسکن
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • بازار بی‌سرپناه مسکن
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • راهنمای جامع خرید کابل برق
  • خبر خوب وزیر اقتصاد برای صادرکنندگان
  • درخواست سناتور آمریکایی برای مشروط کردن صادرات سلاح به تل آویو
  • مصرف سالانه ۸۰ هزار تن شیرخشک در کشور