Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@07:26:12 GMT

ابلاغ تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۵۴۵

دولت مصوبه مربوط به تعیین تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره را در سال ۱۴۰۰ ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در جلسه هیئت وزیران مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره در سال ۱۴۰۰ تعیین و به تصویب دولت رسید.

بر این اساس، تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره برای کارشناسان ارشد و دکترای تخصصی در صورت داشتن پروانه صلاحیت حرفه ای، به ترتیب مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و مبلغ یک میلیون و ۸۷۰ هزار ریال تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است، تعرفه‌های مربوط برای ۴۵ دقیقه خدمت است.

همچنین بر اساس سوابق حرفه ای، از زمان دریافت پروانه تخصصی، برای افراد با سابقه کار بالای ۱۵ سال، ۱۵ درصد به مبلغ پایه اضافه می‌شود. برچسب ها: روانشناسی ، مشاوره ، تعرفه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روانشناسی مشاوره تعرفه تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۴۰ مرکز مشاوره سلامت رفتاری در کشور

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما دکتر بهرام عین اللهی گفت: طرح مشاوره سلامت رفتار در کشور با نام سراج برگزار می‌شود. وی افزود: ۱۹ مرکز مشاوره سلامت رفتار در تهران فعالند. وزیر بهداشت گفت: تمام مراکز درمان و بستری کشور موظفند در نوروز فعال باشند. وی افزود: نظر نیروی انسانی نیرو‌های خدمات مراکز درمان بستری بیشتر در زمینه اورژانس خواهد بود و دیگر خدمات الزاماً ارائه نمی‌شود. دکتر عین اللهی گفت: تلفن تماس‌های ضروری دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فعال خواهد بود. وزیر بهداشت گفت: مردم در صورت مشاهده هر نوع تخلف با تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند. وی با قدردانی از تلاش‌های تمام کارکنان نظام سلامت گفت: شاید در برخی موارد به صورت استثنا تخلفاتی باشد که نباید به هیچ وجه به عموم کارکنان تسری یابد. وزیر بهداشت گفت: پزشکان به ویژه متخصصان طب اورژانس در تمام اورژانس‌های بیمارستانی با فهرست مشخص در شیفت‌های کاری حاضر خواهند بود. وی افزود: جراحان عمومی و دیگر تخصص‌های مورد نیاز متناسب با هر یک از اورژانس‌ها در کنار متخصصان طب اورژانس در قالب سه شیفت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت خواهند بود. دکتر عین اللهی گفت: برخی از متخصصان به صورت بر خط و برخی دیگر از متخصصان به صورت مقیم برای ارائه خدمات اورژانس بیمارستان‌ها حاضر خواهند بودوزیر بهداشت با اشاره به همکاری بانک مرکزی در زمینه تهیه دارو و تجهیزات پزشکی گفت تمام دارو‌ها و تجهیزات مورد نیاز در اختیار نظام سلامت است و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است. وی افزود: تیم‌های پشتیبانی و فنی بیمارستان‌ها نیز برای ارائه خدمات فنی و تجهیزاتی در بیمارستان‌ها حاضر خواهند بود. دکتر عین اللهی گفت: سازمان انتقال خون نیز به منظور تامین خون مورد نیاز بیماران تمهیدات لازم را اتخاذ کرده است. وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: ارائه خدمات اورژانس دندانپزشکی نیز در طرح سلامت نوروزی مورد توجه قرار گرفته است و در اعتبار بخشی‌های آینده مراکز خصوصی در نظر گرفته خواهد شد. وی گفت: در صورت تخلف در اعتبار بخشی متخلفان نیز تاثیر منفی خواهد داشت. دکتر عین اللهی گفت: بخش‌های اورژانس مراقبت‌های ویژه و دیالیز همانند دیگر ایام سال فعال خواهند بود. وی افزود: بیماران بستری در بخش‌های تخصصی بیمارستان‌ها به صورت روزانه توسط پزشک و متخصص مربوط معاینه خواهند شد. عین اللهی یادآور شد: دستیاران پزشکی در واقع پزشکان عمومی هستند که در حال گذراندن دوران تخصص می‌باشند افزود مسئولیت ارائه خدمات تخصصی با استاد هر بخش است، اما ارائه خدمات زیر نظر استاد می‌تواند با حضور دستیاران پزشکی انجام شود. دکتر عین اللهی یادآور شد: آزمایشگاه‌های پزشکی نیز باید برای ارائه خدمات به بیماران بستری و اورژانس فعال باشند. وی افزود: به منظور جابجایی بیماران در بین بیمارستان‌ها علاوه بر اورژانس آمبولانس‌های خصوصی نیز باید فعال باشند و خدمات ارائه کنند. عین اللهی ادامه داد:­­ارائه خدمات به بیماران خاص همچون پیوند اعضا درمان سرطان و هموفیلی و تالاسمی امکانات لازم در بخش‌های اورژانس در نظر گرفته شده تا به آنان خدمات ارائه شود. وزیر بهداشت گفت: تمام مراکز دندانپزشکی شبانه روزی که ۶۰ مرکز به تازگی افتتاح شده‌اند به صورت ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات به هموطنان آماده باش خواهند بود.

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • تعرفه‌های پزشکی به جلسه دولت نرسید/ بدعهدی سازمان برنامه و بودجه
  • قول رئیس مجلس برای پیگیری مشکلات رزیدنت‌ ها | با وجود تاکید رئیس جمهور، تعرفه‌ ها را ابلاغ نکردند | متخصص تربیت کنیم اما سرمایه ها را از هم دست ندهیم
  • تعیین تعرفه های پزشکی ۱۴۰۳
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • مشاوره حقوقی و گرفتن وکیل قسطی در اپلیکیشن سجاوا
  • نرخ دیه سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ افزایش ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومانی دیه ماه‌های عادی و حرام +جدول مقایسه‌ای
  • نرخ دیه سال ۱۴۰۳ اعلام شد +جدول مقایسه‌ای
  • قطع اینترنت سال 98 به اراده من نبود
  • فعالیت ۱۴۰ مرکز مشاوره سلامت رفتاری در کشور