Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی لیست نفرات مورد نیازش را برای فصل آینده فردا به باشگاه تحویل می دهد.

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی قرار است این هفته لیست ورودی تیم پرسپولیس را برای فصل آینده به مدیریت باشگاه تحویل دهد. خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد احتمالا گل محمدی فردا لیست خود را تحویل سمیعی خواهد داد.

شنیدیم لیست گل محمدی تاکید زیادی به تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد دارد و یحیی دوست دارد تمام نفراتش را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می شود حضور دو مدافع میانی در لیست و همین طور جذب یک مهاجم و یک مدافع راست حتمی است.

 

بیشتر بخوانید:

گل محمدی: با تمام دسیسه ها و نقشه هایی که علیه ما کشیده بودند، قهرمان شدیم

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری یحیی گل‌محمدی درباره رامین رضاییان

رامین رضاییان در دومین دوره حضورش در پرسپولیس نیز نتوانست به جام قهرمانی برسد، اما در شرایطی که هواداران او انتظار امضای قراردادی جدید را با ستاره محبوب داشتند، ناگهان دانیال جانشین او شد و رامین به اصفهان رفت.

البته حضور شش ماهه رضاییان در پرسپولیس کم جنجالی نبود. از صحبت‌های او در برنامه زنده تلویزیونی که واکنش بازیکنان پرسپولیس را داخل تیم به دنبال داشت تا ماجرا‌های بعدی که به جدایی رضاییان منجر شد.

به گزارش ورزش سه، گل‌محمدی در این باره با ادبیات همیشگی و آرام خود عنوان کرد: رامین خیلی کمک می‌کرد و شرایطش تازه خوب می‌شد، اما مصاحبه‌ای کرد که جو را برای ماندنش سخت کرد.

او با اشاره به وضعیت رختکن توضیح داد: شرایطی که برای ادامه کارش در تیم و رختکن وجود داشت، خیلی سخت بود. در واقع تصمیم شخصی خودم نبود، تصمیم جمعی بود. کسی نیامد به من این حرف را بزند که رامین نباید باشد، اما این احساس داخل رختکن و تیم وجود داشت.

یحیی با اشاره به این مصاحبه ادامه داد: شاید بنده خدا نیتی هم نداشت و تازه هم با جو ایران آمده بود، اما صحبت‌هایی شد که باعث ایجاد اختلاف داخل تیم می‌شد و باید از این اختلاف جلوگیری می‌شد. هرچند که عملکردش واقعا خوب بود و زمانی که به سپاهان رفت، انقدر خوب بازی کرد که به تیم ملی هم دعوت شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل تصمیمی برای بازگرداندن رامین رضاییان داشته؟ گفت: نه، برنامه‌ای نداشتیم.

یحیی در عین حال به کنار گذاشتن سیدجلال در پایان لیگ بیست و یکم نیز اشاره کرد و در این خصوص گفت: گاهی اوقات مربی به شرایطی می‌رسد که باید تصمیمات بزرگ و سختی بگیرد که شاید خیلی‌ها خوششان نیاید یا باورشان نشود، ولی باید گرفته شود. باید از یک مرزی عبور کنی و پوست اندازی کنی و شرایط جدیدی را به وجود بیاوری تا انگیزه جدیدی داخل تیم به وجود بیاید. شما گواردیولا را ببینید که حتی با وجود اینکه قهرمانی می‌آورد، ۳-۴ بازیکن را کنار می‌گذارد تا انگیزه وجود داشته باشد و بازیکنان فکر نکنند همیشه هستند.

وی افزود: به نظرم یک کار حرفه‌ای و درست است. گرفتن این تصمیمات در ایران خیلی سخت است. شاید هواداران ما مثل هواداران آن‌ها خیلی حرفه‌ای برخورد نکنند. اینجا احساساتی‌تر هستند و بازیکنانی وجود دارند که در دل مردم جا دارند و خاطرات خیلی خوبی برای هواداران ساخته‌اند. وقتی مربی با این‌ها برخوردی دارد که جو جدیدی به وجود می‌آید، خیلی سخت است، اما ناچار هستی که این تصمیمات را بگیری.

او در مورد مهدوی کیا نیز صحبت قبلی خود را تکرار کرد: من نمی‌گویم تصمیمی که درباره مهدی [مهدوی کیا]گرفتیم، درست بود یا غلط، ولی هدف این بود که باز هم مصلحت تیم در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری معنادار شجاع خلیل‌زاده برای تولد گل‌محمدی
  • لقبی که مهدی رحمتی به یحیی گل‌محمدی داد
  • عکس‌| لقب متفاوت یک استقلالی به یحیی گل‌محمدی
  • عکس| استوری ویژه پرسپولیس برای یحیی گل محمدی
  • عکس| اوسمار تولد یحیی را تبریک گفت
  • روایت چهارمین جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس
  • اعتراف بزرگ گل‌محمدی درباره استعفاهایش در پرسپولیس
  • افشاگری یحیی گل‌محمدی درباره رامین رضاییان
  • شام دو نفره یحیی گل محمدی با اوسمار ویرا
  • دیدار یحیی و اوسمار پیش از شهرآورد