Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@08:06:41 GMT

بلاتکلیفی عجیب لیگ برتری ها با پایان مسابقات

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۵۵۶

بلاتکلیفی عجیب لیگ برتری ها با پایان مسابقات

با گذشت ۲ روز از پایان لیگ برتر هنوز سازمان لیگ زمان دقیق شروع بازی ها را مشخص نکرده است.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با قهرمانی پرسپولیس، سقوط ماشین سازی و سایپا به لیگ یک و صعود هوادار و فجر سپاسی به این رقابت ها به پایان رسید.

با این حال در شرایطی تمام تیم ها راهی استراحت شده اند که سازمان لیگ هنوز تاریخ دقیق شروع لیگ بیست و یکم را اعلام نکرده و با این شرایط ۱۶ تیم شرکت کننده در این رقابت ها در بلاتکلیفی عجیبی به سر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند در این بین تاریخ های احتمالی از سوی مسئولان سازمان لیگ مطرح شده ولی هنوز به صورت رسمی چیزی اعلام نشده است.

طبیعی است در این شرایط باشگاه ها نمی توانند برنامه ریزی درستی برای آغاز تمرینات خود داشته باشند و باید دید در نهایت سازمان لیگ چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

بخش نامه عجیب وزارت ورزش؛ افزایش قیمت ها به اندازه تورم

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان یکی از ۵ نفر تاریخ

ماجراجویی هادی چوپان در دنیای بدن‌سازی حرفه‌ای همچنان ادامه دارد. او که سال گذشته توانست با قهرمانی در مستر‌المپیا، بیش از هر زمان دیگری نامش را در دنیای بدن‌سازی مطرح کند، در سال جاری علاوه بر کسب عنوان نایب‌قهرمانی در مسترالمپیا، در دو تورنمنت مهم دیگر هم افتخارآفرینی کرد که جدیدترین آن‌ها باعث شده تا نامش در تاریخ بدن‌سازی وارد شود.

ماجرا مربوط به دو تورنمنت آرنولد کلاسیک است که یکی از آن‌ها دو هفته قبل در آمریکا برگزار و با قهرمانی هادی چوپان به پایان رسید. هادی که پیش از این عنوان کرده بود یکی از الگوهایش در این عرصه آرنولد شوارتزینگر معروف است، جایزه‌اش را از دست او دریافت کرد تا همه چیز برایش به رؤیایی‌ترین شکل ممکن پیش برود. البته این پایان کار نبود؛ چراکه هادی یکی، دو روز اخیر، انگلیس را هم فتح کرد. او با حضورش در رقابت‌های آرنولد کلاسیک انگلیس، بالاتر از سامسون داوودا، یک بار دیگر قهرمان این رقابت‌ها شد تا این بار علاوه بر آرنولد، رونی کلمن هم در مراسم اهدای جام قهرمانی او شرکت کند.

به‌این‌ترتیب هادی در عرض دو هفته پاداشی ۴۵۰‌هزاردلاری از قهرمانی در این دو تورنمنت به جیب زده است؛ ۳۰۰ هزار دلار بابت قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکا و ۱۵۰ هزار دلار دیگر بابت قهرمانی در تورنمنت اخیر. البته این مورد برایش با ثبت‌ِ نام کوچکی از او در کتاب تاریخ هم همراه شد؛ چرا‌که این ورزشکار ایرانی به پنجمین قهرمان پرورش اندام تاریخ پس از رونی کلمن، جی کاتلر، دکستر جکسون و برندون کوری تبدیل شده است که سابقه قهرمانی در هر دو مسابقه معتبر مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک را دارد و نام خود را در کنار اسطوه‌های بدن‌سازی جاودانه کرد.

هادی چوپان پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک، روحیه جنگنده خود را به رخ کشید و در گفتگو با آرنولد شوارتزینگر چنین گفت: «من یک جنگجو هستم، برای رسیدن به موفقیت می‌جنگم، سخت تمرین می‌کنم و وقتی به باشگاه می‌روم، دوست دارم آهن‌ها را نابود کنم و همه می‌دانند بدن من خیلی بهتر از این بود، اما سختی‌های زیادی برای دریافت ویزای انگلیس و سفر داشتم، با استرس زیاد ۱۲ ساعت قبل از کنفرانس به محل مسابقات رسیدم و حتی وقت نکردم که بدن خود را ریلکس کنم». هادی در ادامه صحبت‌هایش درباره اینکه روحیه جنگندگی او از کجا نشئت می‌گیرد، گفت: «وقتی هانی رامبد، رونی کولمن، آرنولد و مردم کشورم باشند، انگیزه می‌گیرم. وقتی نام شما و کشورم در میان باشد، پیشرفت می‌کنم».

هادی در گفت‌وگوی خود چندین مرتبه عنوان کرد که بدن بهتری برای ارائه داشته و برای رسیدن به مدال جنگیده است. تأکید چوپان به داشتن بدن بهتر در مسابقات نشان از این دارد که او در استیج‌های بعدی آپدیت متفاوتی از بدن خود را به نمایش خواهد گذاشت و گرگ پارسی برای مسابقات بعدی قرار است همه را سورپرایز کند. این در حالی است که او در رقابت با یکی از آماده‌ترین بدن‌سازان دنیا سامسون داوودا روی استیج رفت و در دو هفته اخیر دو عنوان قهرمانی به دست آورد و بدن فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت؛ اما انگیزه‌های هادی نشان از این دارد که او به آپدیت بدن خود ایمان دارد و ورژن متفاوتی را در مسابقات آینده روی استیج خواهد برد.

یکی از جذاب‌ترین لحظات دریافت جایزه هادی چوپان حضور دو اسطوره بدن‌سازی روی استیج بود. هشت قهرمانی رونی کلمن، هفت قهرمانی آرنولد و یک قهرمانی هادی قاب سنگینی را رقم زده بود تا برندگان ۱۶ جایزه ساندو مسترالمپیا روی استیج آرنولد کلاسیک حضور داشته باشند! هادی چوپان با قهرمانی در مسابقات آرنولد کلاسیک پس از کوین لورون، فلکس ویلر و ویلیام بوناک به چهارمین قهرمان پرورش اندام تبدیل شد که در اولین حضور خود در مسابقات آرنولد کلاسیک، به مقام قهرمانی رسیده است.

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ برتری/ برکناری ۷ سرمربی ناکام قعرنشین
  • تاریخ‌سازی یک فلسطینی با کسب سهمیه المپیک پاریس
  • هادی چوپان یکی از ۵ نفر تاریخ
  • استفان الشعراوی به رکورد 200 بازی با پیراهن رم در سری آ رسید
  • شهردار دهدشت معارفه شد/ پایان بلاتکلیفی معضلات شهری شهر دهدشت
  • راهیابی آلکاراس و مدودف به مسابقات تنیس ایندین ولز
  • پیروزی گلادیاتورها با درخشش یخچالی
  • پرسپولیس-سپاهان،خیلی دور خیلی نزدیک/تراکتوربه دنبال سومین قهرمانی
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی
  • برد گلادیاتورها با طوفان یخچالی/ بهنام بهترین بازیکن زمین شد