Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت حدود ۲ سال از زمان وقوع قتل یک شهروند خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت توضیح داد: دی ماه سال ۱۳۹۸ فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان در جریان یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می داد در نهایت ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضای در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگیر کردند.

بازداشت قاتل فراری در عنبرآباد

فیروزبخت تصریح کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد: در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل فرد شوند از این رو همواره بر توانایی های کنترل خشم، خویشتنداری و حل و فصل تنش های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل فراری قتل قتل مسلحانه قتل اخبار حوادث قتل قتل عام قتل فجیع قتل مسلحانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا فریبا نادری الناز حبیبی الناز حبیبی بازیگر ایرانی قیمت سحر قریشی کشف حجاب روناک یونسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقی که سعی داشت با سلاح گرم از یک سوپر مارکت در محله ولنجک سرقت کند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان تحقیقات اولیه نیز مالک سوپر مارکت به ماموران گفت که فردی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شده و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه را کرده اما سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت، مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی کرده و در اختیار تمامی واحدهای گشت های انتظامی قرار داد.

وی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر شد. پس از بازرسی اولیه از متهم و خودروی وی دو قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه نیز از او کشف و ضبط شد.

قاسم‌پور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد با دستور قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات مسلحانه دستگیری زورگیرهای اتوبان صدر
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری زن و مرد مامور نما در مزارع پیاز عنبرآباد
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد 
  • قتل فامیل دور در تهران ؛ دستگیری در جزیره قشم
  • حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان با ۱۱ کشته