Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد در جنوب استان کرمان از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت حدود ۲ سال از زمان وقوع قتل یک شهروند خبر داد.

سرهنگ رضا فیروزبخت توضیح داد: دی ماه سال ۱۳۹۸ فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان در جریان یک نزاع و درگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغییر می داد در نهایت ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضای در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگیر کردند.

بازداشت قاتل فراری در عنبرآباد

فیروزبخت تصریح کرد: این فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع و درگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد: در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند، ممکن است مرتکب جراحت شدید و حتی قتل فرد شوند از این رو همواره بر توانایی های کنترل خشم، خویشتنداری و حل و فصل تنش های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاتل فراری قتل قتل مسلحانه قتل اخبار حوادث قتل قتل عام قتل فجیع قتل مسلحانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا فریبا نادری الناز حبیبی الناز حبیبی بازیگر ایرانی قیمت سحر قریشی کشف حجاب روناک یونسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدمخوار فراری دستگیر شد؛ او دوستش را در جنگل خورد

در تابستان ۲۰۱۲، الکسی گورولنکو، ۴۶ ساله، به همراه ۳نفر از دوستانش به نام‌های ویکتور کوماروف، آندری کوروچکین و عبدالله اف برای یک سفر ماهیگیری به جنگلی انبوه در سیبری رفتند. اما این سفر آنطور که تصور می‌کردند پیش نرفت و به دلیل پرت شدن خودرویشان به رودخانه، در جنگل سرگردان شدند.

به نقل از سان، آنها با اندک آذوقه‌ای که داشند در جنگل به راه افتادند تا اینکه هر چه داشتند تمام شد و در این زمان بود که ناگهان یکی از آنها به نام ویکتور کوماروف ناپدید شد. ۳ نفر باقی‌مانده به راهشان ادامه دادند تا اینکه چند روز بعد، الکسی تصمیم هولناکی گرفت. او به دوست دوران کودکی‌اش یعنی آندره حمله کرد و او را به قتل رساند و جسدش را تکه تکه کرد و به همراه عبدالله اف وی را خوردند.

بعد از این اقدام آنها توانستند خود را نجات دهند و از جنگل بیرون بیایند.

اما مدتی که از ناپدید شدن آندری گذشت، خانواده‌اش برای پیدا کردنش به پلیس مراجعه کردند و تحقیقات برای یافتن سرنوشت او آغاز شد. ماموران به سراغ دوستان آندری که با وی در جنگل بودند رفتند و آنها در ابتدا وانمود کردند که از او خبری ندارند، اما بلاخره در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشودند.

عبدالله‌اف به پلیس گفت که یکی از دستانشان به نام ویکتور در میان درختان گم شد و او و الکسی برای فرار از گرسنگی آندره را خوردند.

الکسی نیز اعتراف کرد که آندری را به قتل رسانده و بعد او را خورده است. با این اعترافات، از آنجا که در قوانین روسیه قانونی علیه آدمخواری وجود ندارد، عبدالله‌اف مجازات نشد، اما الکسی در سال ۲۰۱۴ محاکمه و به ۱۲ سال زندان محکوم شد.

با این حال وی در آخرین جلسه دادگاه حاضر نشد و فرار کرد. الکسی از آن زمان تحت تعقیب بود تا اینکه سرانجام بعد از ۱۰ سال، کاراگاهان بخش جستجوی سرویس فدرال روسیه در منطقه ساراتوف، در یک عملیاتی برنامه ریزی شده، زمانی که الکسی می‌خواست با یکی از اقوام خود در روستای ارمیوکا ملاقات کند، او را دستگیر کردند.

اکنون الکسی در زندان به سر می‌برد و در انتظار محاکمه به سر می‌برد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • آدمخوار فراری دستگیر شد؛ او دوستش را در جنگل خورد
  • (تصاویر) فراری اس اف۹۰ استراداله؛ خاص‌ترین هیولای ایتالیایی!
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند
  • عرضه سوخت به خودرو‌های پلاک مخدوش ممنوع است
  • آلبوم عکس از فراری اس‌ اف۹۰ استراداله
  • فراری 458 ایتالیا با کت و شلوار ژاپنی! (+عکس)
  • عاملان نزاع مسلحانه در لامرد دستگیر شدند
  • دستگیری عامل جنایت خانوادگی در خواب!
  • وقوع قتل مسلحانه در داراب خوشاب/ قاتل دستگیر شد