Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت آثار شهید مطهری برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اولین دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت آثار استاد شهید مطهری به صورت حضوری و غیر حضوری و با تدریس سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت مدرس و ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه جامع علمی و روشمند بر اساس نظام فکری منسجم به امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد و ارائه مجوزهای تشکل‌های مردمی احیاگران امر به معروف و نهی از منکر توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر، کادرسازی، تربیت مربی و مدرس به همراه ارائه کارگاه‌های مباحثه از اهداف این دوره است. 

همچنین این دوره آموزشی از 13 مرداد ماه 1400 به مدت 12 هفته در 12 جلسه برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت ثبت نام به سایت  www.bineshemotahar.ir  مراجعه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان: دولت و متولیان امر بهداشت به این استان توجه ویژه داشته باشند+فیلم

انتهای‌پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • پذیرش هزار و ۲۵۴ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش استان
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • هجدهمین دوره ضیافت اطعام حسنی در بجنورد برگزار شد