Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@04:34:20 GMT

تزریق دوز دوم واکسن به آتش‌نشانان اصفهانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۵۷۲

تزریق دوز دوم واکسن به آتش‌نشانان اصفهانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تزریق دوز دوم واکسن کویید_ ۱۹ به آتش‌نشانان شهر اصفهان خبر داد.

آتشپاد محسن گلابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده در اردیبهشت ماه سال جاری، آتش نشانان عملیاتی شهر اصفهان دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و هم اکنون در حال تزریق دوز دوم این واکسن به آنها هستیم و امیدواریم از ابتلاء به این ویروس خطرناک جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اولین آتش نشانی در سطح کشور بود که پرسنل خود را واکسینه کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با تلاش مضاعفی که صورت پذیرفت، در روزهای آتی، دوز اول واکسن کویید ۱۹ به مابقی پرسنل سازمان نیز تزریق می‌شود و لازم است تمام پرسنل همواره بدون توجه به زدن هر دو دوز واکسن کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل و جدی اجرا کنند.

کد خبر 511467

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسیناسیون سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ماموران آتش نشانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان واکسیناسیون آتش نشانان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی اعلام حادثه آتش سوزی به سامانه ۱۲۵، ساعت ۲۱:۳۰شنبه ۲۶اسفند ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه ۳و۵۱ و را به محل حادثه واقع در بلوار دستغیب اعزام کرد.
 
مرتضی کاخکی افسر نگهبان آتش نشانی گفت: یک باب مغازه لوازم پلاستیک فروشی به دلایل نامعلوم طعمه حریق شده بود که با تلاش آتش نشانان اطفاء و از گسترش آتش و افزایش خسارت جلوگیری به عمل آمد.
 
وی افزود: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی مشهد تحت بررسی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • نجات ۷ تن از آتش‌سوزی ساختمانی در خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر با نردبان هیدرولیک در آتش‌سوزی خیابان ولیعصر
  • نجات ۷ نفر از میان آتش‌ و دود به کمک آتش‌نشانان پایتخت
  • سرانه مصرف انرژی اصفهانی‌ها از متوسط کشور پایین‌تر است
  • آتش سوزی فروشگاه پلاستیک فروشی در مشهد
  • ادامه تلاش آتش‌نشانان برای رفع آبگرفتگی‌های شهر اهواز
  • «مقدس‌ زاده» سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان منصوب شد
  • ماجرای آتش‌سوزی هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان
  • ماجرای آتش‌سوزی در هتل هما و درگیری با آتش‌نشانان