Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پیمان پورنصر شهردار منطقه 16 اظهار داشت: همزمان با اعیاد مبارک دهه ولایت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس معابر محلات 9 گانه منطقه 16 به نام شهدا نام گذاری و مزین شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، او با اعلام این خبر گفت: با همکاری معاونت های شهرداری منطقه، معابر شناسایی شده و به نام شهدای منطقه نامگذاری شد، یاد و خاطره شهدایی که در دوران پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی برای دفاع از آرمان ها و فرامین امام راحل خانه و کاشانه خویش را رها کردند و با فدا کردن جانشان اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشورمان در اشغال بیگانگان باقی بماند باید زنده نگه داشته شود از این رو شهرداری منطقه در اقدامی گسترده قصد دارد همه ی معابر بدوم نام و معابری که قابلیت نامگذاری دارند را به نام این بزرگواران مزین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 16 با اشاره به شناسایی معابر خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی از تابلوهایی که به دلایلی مخدوش و از بین رفته بودند هم در این طرح مرمت و اصلاح می شود، در این طرح خانواده معظم شهدایی که تا کنون معبری به نام شهیدشان نامگذاری نشده است می توانند درخواست خود را به شهرداری ارائه کنند.
در این آیین نامگذاری که با حضور سردار اصحاب کریمی، نظام اسلامی فرمانده حوزه شهید بخارایی، شهرداران نواحی 3 و 6، دبیران شورایاری محله خزانه و باغ آذری و ... برگزار شد، کوچه بنی جمال واقع در محله خزانه، به نام شهید حسن خصالی و کوچه میثاق نیز واقع در میدان شوش، خیابان صابونیان به نام شهید میرمحمد میر صالحی تغییر نام یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این منطقه تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌_ در دیدار شهردار اصفهان با اهالی منطقه ۱۲ در قالب برنامه «مردم سلام» که در مسجد قبای ملک‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: این منطقه از جهت وسعت بیشترین وسعت را به خود اختصاص داده است و حاشیه‌های ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که ارتباط خوبی با مردم داشته باشیم، افزود: در همین راستا در مساجد، معابر و در شهرداری منطقه ۱۲ برنامه ملاقات مردمی برگزار شده و ارتباط خوبی با مردم وجود داشته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در محلات این منطقه گفت: در محله «محمود آباد» سعی شده است با آسفالت معابر، بخشی از مشکلات مردم در این حوزه برطرف شود.

رسالت با اشاره به وجود بزرگترین پارک در محله محمودآباد افزود: این پارک در سال ۱۴۰۲ دیوارکشی شد.

وی با اشاره به مشکل محله عاشق آباد، بن بست ترافیکی این محله و ضرورت دسترسی به خیابان امام خمینی (ره) به عنوان خواسته مردم این منطقه گفت: در محله عاشق آباد معضل ترافیکی به واسطه میدانی که مسجد وسط آن قرار دارد، به‌وجود آمده است که امسال بخشی از آزادسازی آن انجام خواهد شد، همچنین ورزشگاه بزرگ منهاجی در این منطقه افتتاح شد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به هزینه آزادسازی‌های صورت گرفته برای اجرای پروژه‌ها تصریح کرد: تنها در یک مورد ۲۵ میلیارد تومان برای آزادسازی یک خانه انجام شد و شهرک کوثر به محله عاشق‌آباد وصل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در محله مهدیه گفت: آسفالت و اصلاح معابر و ساخت مسجدی با همکاری اهالی که به‌زودی افتتاح خواهد شد، از جمله این اقدامات است.

رسالت گفت: در محله و شهرک امیرکبیر که تعداد زیادی از صنعتگران در این بخش حاضر هستند، طی ۲ سال چهار خیابان ساخته شد که ۲ خیابان به‌طور رسمی افتتاح شد و ۲ خیابان دیگر در آینده افتتاح خواهد شد، همچنین در این محله نماد صنعت در مرکز میدان نصب شد.

وی با بیان اینکه در محله ملک‌شهر یکی از بزرگترین معضلات ترافیکی در محله علیخانی برطرف شد و پارکینگی در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد، ادامه داد: برای پیاده‌روسازی و اصلاح آسفالت اقداماتی انجام شده و فرهنگسرای جدیدی کلنگ‌زنی شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: یکی از اقداماتی که از ۱۰ سال پیش در دستور کار شهرداری منطقه بوده، تملک پردیس خانواده است که در حال حاضر ۷۰ درصد آزادسازی آن انجام شده است و فاز نخست آن به‌زودی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع در این ۲ سال حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ تعریف شده است که بخشی از آن‌ها اجرا شده و بخشی در مرحله افتتاح است.

کد خبر 747334

دیگر خبرها

  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان