Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 تهران از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر بزرگراهی خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از حدود 14 هزار تن آسفالت در معابر بزرگراهی این منطقه پخش شده است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران" مهدی پورشاسب" با بیان این مطلب افزود: روان سازی و مناسب سازی مسیر های تردد وسایل نقلیه در معابر بزرگراهی منطقه از مهمترین اقدامات این معاونت است که با همکاری نواحی 9 گانه به طور مستمر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: با اجرای زیر سازی مناسب و با کیفیت ومدیریت مطلوب هزینه ها، عملیات روکش آسفالت از ابتدای فروردین در بیش از حدود 100هزار متر از معابر سطح منطقه اجرا شده است.
معاون شهردار منطقه 4 در ادامه به اصلی ترین معابر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بزرگراه شهید زین الدین با پخش حدود 6500 تن تراش و روکش و مسیر بی آر تی بزرگراه شهید قاسم سلیمانی با پخش حدود 3 هزار تن به اتمام رسیده است.
پورشاسب همچنین در پایان از عملیات مناسب سازی پیاده روها و حذف زوائد فیزیکی معابر محدوده منطقه خبر داد و گفت: مناسب سازی پیاده روها در محلات منطقه باتوجه به بودجه و بر اساس الویت در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۹۲٬۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سی و دوم در شیراز

رضا جاویدی با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و دوم اظهار کرد: در هفته گذشته ۹۲ هزار و ۳۸۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱۱ هزار و ۵۴۸ تُن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات تراش و ترمیم آسفالت، لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه شهید استوار بولوار آیت‌الله علوی دردوکوهک توسط سازمان عمران و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۶، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۱۹/۲۲ عابدینی در منطقه ۲، کوچه ۱۳ هجرت و کوچه ۶ و ۸ و ۹ عبیرآمیز و کوچه ۸ بلوار نارنجستان کوی مروارید در منطقه ۳، کوچه ۱ خیابان امام حسین (ع) و کوچه ۳۴ ابوذر غفاری در منطقه ۵، کوچه ۱۵ و ۲۱ میرزای شیرازی و کوچه ۵ شهامت در منطقه ۶، فرعی‌های فجر شرقی و شمالی و فرعی‌های شهرک رضوان در منطقه ۹، شهرک بهشتی خیابان صاحب تبریزی در منطقه ۱۰، کوچه ۲ و ۶ و ۱۱ خیابان ولیعصر در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه ۶ و ۹ غدیر و کوچه ۱/۱۸ و ۵/۱۸ و ۶/۱۸ رحمت در منطقه ۲، خیابان سراغ محله هزاردستان در منطقه ۴، کوچه ۶۵ بنی‌هاشمی و رینگ دوچرخه‌سواری پارک تفریحات سالم و کوچه ۱/۳۴ ابوذر غفاری در منطقه ۵، کوچه ۳ خیابان رضوی و منشعبات آن در منطقه ۷، کوچه موتاب‌ها و خیابان لطفعلی خان زند و کوچه ۶ آستانه و خیابان شیخ روزبهان و خیابان حسینی در منطقه ۸، بلوارعرفان شهرک قصر قمشه و کوچه‌های کنار مدرسه در منطقه ۱۰، کوچه ۴ صیاد شیرازی در منطقه ۱۱ و پروژه زیرگذر گویم از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی نیز انجام‌شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۳۲ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۹۵ هزار و ۷۳۶ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۹۲٬۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سی و دوم در شیراز
  • مناسب‌سازی اماکن دولتی و معابر عمومی
  • توزیع ۲۷ هزار تن آسفالت در معابر پردیسان قم در سال جاری
  • آسفالت بیش از یک میلیون و٢٠٠ هزارمترمربع از معابر شهرکرمان
  • رکوردزنی شهرداری کرمان در آسفالت معابر
  • اماکن دولتی و معابر عمومی کرمانشاه مناسب‌سازی می‌شوند
  • توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز
  • چهارراه سهروردی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع آسفالت شد
  • ۴۳ هزار مترمربع پیاده رو سازی در منطقه ۱۵+فیلم
  • بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر منطقه ۱۱ هزینه کردیم