Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از تحرکات این رژیم در مرز فلسطین اشغالی با لبنان خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی به اقداماتی برای حفاظت از منازل و ساختمانهای واقع در یک کیلومتری از مرز لبنان روی آورده است و علاوه بر آن در طول مناطق مرزی، موانعی قرار می دهد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد: بودجه لازم در سال اول صد میلیون «شکل» (واحد پول رژیم صهیونیستی) معادل ۳۱ میلیون دلار است و هر ساله افزایش می یابد و احتمال می رود که در سال دوم ۲۵۰ «شکل» و سال سوم ۵۰۰ میلیون «شکل» باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه رژیم صهیونیستی که در گزارش خود به منابع امنیتی و نظامی مطلع در تل آویو تکیه کرده است، اعلام کرد که اقدامات مربوط به حفاظت از تاسیسات مرزی از شهرک هایی که در یک کیلومتری از مرز قرار دارند، شروع می شود.

بر اساس این گزارش؛ شهرک کفار یووال واقع در مرز لبنان اولین شهرکی است که اقدامات رژیم صهیونیستی از آن شروع می شود.

شبکه کان گزارش داد: اقداماتی که در راستای تحکیم مرز انجام می شود با ایجاد موانع مرزی شروع، و طی آن دیوار مرزی به دوربین و سیستم هشدار دهنده و دیگر تجهیزات لازم، مجهز می شود.

این رسانه صهیونیست به ترس و نگرانی اسرائیلی ها از عملیات نفوذ حزب الله لبنان علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اشاره کرد.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد صبح امروز-یکشنبه- گروهی از نظامیان صهیونیست را در شهرک الوزانی هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از ملت پایدار فلسطین در غزه و در پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن مقاومت اسلامی ساعت ۲:۲۰ دقیقه بامداد روز یکشنبه گروهی از نظامیان دشمن را در مقابل شهرک الوزانی با سلاح مناسب هدف قرار داد که دقیقا به اهداف مورد نظر اصابت کرد.

در این باره خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک الخیام را هدف قرار دادند.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسماً به عملیات فلسطینی طوفان الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به‌صورت روزانه و تقریباً ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • اهداف تل‌آویو از راه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • اهداف تل‌آویو ازراه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • حمله مقاومت لبنان به محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به مواضع نظامیان اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حزب الله با برکان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد