Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هشتاد و هشتمین و آخرین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان دولت تدبیر و امید برای جهش تولید، بهره برداری از طرح های وزارتخانه های نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان انرژی اتمی و شهرداری اصفهان را آغاز کرد.

براساس این گزارش و با توجه به اتمام توسعه ۲۷ فاز دریایی پارس جنوبی، این فازها به همراه چند طرح دیگر نفتی با فرمان رییس‌جمهوری در حال بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهوری علاوه بر بخش فراساحل ۲۷ فاز میدان گازی پارس جنوبی، همچنین فاز نخست بندر صادراتی «سیراف پارس» و دو زنجیره دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی را رسما بهره برداری کرد.

دو زنجیره دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی، شامل ساخت، نصب و راه‌اندازی ۴سکوی بهره‌برداری گاز، اجرای عملیات لوله‌گذاری و حفاری ۴۴ حلقه چاه است.

طرح بندر سیراف پارس در منطقه پارس دو نیز به عنوان پایانه مهم ذخیره‌سازی، بارگیری و صادرات گاز مایع و گوگرد تولیدی پالایشگاه‌های این منطقه با حجم سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلار اجرا و در این مرحله یک پست اسکله صادرات گاز مایع سرد و خطوط ارتباطی پالایشگاه‌های فازهای ۱۳، ۱۹، ۲۲ و ۲۴ و مجتمع پتروپالایش کنگان مستقر در منطقه پارس دو کنگان با ظرفیت صادرات ۵هزار مترمکعب در ساعت LPG با دستور رییس جمهوری بهره‌برداری رسمی شد.

مرحله اول و دوم طرح بزرگ ساخت و ایجاد مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان با حضور ویدیو کنفرانسی رییس جمهوری در هشتاد و هشتمین برنامه افتتاح طرح‌های ملی با عنوان «تدبیر و امید برای جهش تولید» تا لحظاتی دیگر گشایش می‌یابد. تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه بزرگ به عنوان یک اَبَر پروژه هزینه شده است، افزود: مرحله اول و دوم آن شامل بحث تملک، عملیات عمرانی، احداث محوطه، سالن‌ها و ساختمان اصلی است.

مرحله سوم شامل تکمیل تجهیزات است که در عملیات اجرایی این طرح بزرگ از امکانات به‌روز و استاندارد جهانی استفاده شده است. این مرکز در زمینی به مساحت ۷۱ هکتار با ۴۲۵ هزار مترمربع زیربنا در شرق کلانشهر اصفهان ایجاد شده است و سالن اصلی آن ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد.

طراحی، ساخت و توسعه کک دو منظوره، توسعه و بهره‌برداری از معادن جدید اورانیوم، دستیابی به ظرفیت ۵۰ تن کیک زرد، بهره برداری از طرح افزایش ظرفیت مجتمع شهید رضایی‌نژاد، بهره‌برداری از مجتمع استحصال اورانیوم از منابع کم عیار به روش فروشویی توده‌ای و بهره‌برداری از پکیج سیار استحصال سلام اورانیوم از کارخانجات مس اکسیدی از جملا طرح‌های سازمان انرژی اتمی است که رییس جمهوری دستور افتتاح آنها را صادر کرده است.

رییس جمهوری همچنین از نسخه نسخه الکترونیک _شروع درمان رایگان عمومی و بیماران خاص و صعب العلاج بیمه شدگان تامین اجتماعی را رونمایی و ۲۹ پروژه عمرانی، درمانی، رفاهی و بیمه‌ای و توسعه و افزایش ظرفیت و تجهیز مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی افتتاح کرد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی میدان گازی پارس جنوبی سازمان انرژی اتمی ایران افتتاح طرح اصفهان حسن روحانی پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی میدان گازی پارس جنوبی سازمان انرژی اتمی ایران سازمان تامین اجتماعی میدان گازی پارس جنوبی سازمان انرژی اتمی ایران افتتاح طرح اصفهان حسن روحانی بهره برداری رییس جمهوری انرژی اتمی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی واچ ۷ با سه نسخه در بازار

به نظر می‌رسد سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود دارد. پس از انتشار شایعه‌ای مبنی بر توسعه گلکسی واچ با طراحی مربعی‌شکل، حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید گلکسی واچ سری ۷ در سه نسخه عرضه می‌شود.

به گزارش دیجیاتو، به گفته یکی از منابع دنیای فناوری، نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ در سه نسخه از راه می‌رسد: کلاسیک، پرو و مدل جدید. این احتمال وجود دارد که نسخه جدید طراحی مربعی‌شکل داشته باشد و با این رویکرد، برای اولین‌بار با سه نسخه مختلف از گلکسی واچ روبه‌رو خواهیم شد.

تراشه جدید برای گلکسی واچ ۷

به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود به سراغ تراشه اگزینوس W ۹۴۰ برود. ظاهراً این چیپ نسبت به اگزینوس W ۹۳۰ مورد استفاده در گلکسی واچ سری ۶، تا ۵۰ درصد بهره‌وری انرژی بالاتری دارد. در کنار بهره‌وری انرژی بالاتر باید منتظر ۳۰ درصد عملکرد سریع‌تر هم باشیم.

طبق شایعات قبلی، اگزینوس W ۹۴۰ با لیتوگرافی ۳ نانومتری سامسونگ ساخته می‌شود. با توجه به شایعه امروز، به نظر می‌رسد چنین موضوعی صحت داشته باشد؛ چرا که استفاده از این لیتوگرافی پیشرفته می‌تواند باعث افزایش ۵۰ درصدی بهره‌وری انرژی و بهبود ۳۰ درصدی عملکرد شود.

در نهایت باید گفت هنوز فاصله زیادی تا معرفی گلکسی واچ سری ۷ داریم، بنابراین همچنان باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات درباره آن بمانیم.

دیگر خبرها

  • مذاکرات عراق باآژانس بین‌المللی اتمی برای ساخت راکتورهسته‌ای
  • آژانس به عراق برای پیشبرد برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کمک می‌کند
  • پیام تمدید ریاست جمهوری پوتین برای پنجمین بار از نگاه زیدآبادی
  • زیدآبادی : مسکو با تمدید ریاست جمهوری پوتین، فقط ضعف خود را به نمایش می‌گذارد / کشوری که وابسته به یک چهره باشد، ضعف‌های بنیادی دارد / روسیه الهام‌بخش هیچ نوع آرمان سیاسی برای جهانیان نیست
  • انعقاد تفاهم نامه میان بانک توسعه تعاون و موسسه آرمان مهر رضوی
  • بهره‌برداری از انتقال آب خلیج فارس به رفسنجان در نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو از فردا
  • قفل مذاکرات هسته ای ایران چطور در دوره دوم بایدن یا ترامپ باز می شود؟
  • گلکسی واچ ۷ با سه نسخه در بازار