Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پایان فصل بیستم و بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر، اظهار داشت: سال بد و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. آنقدر تحت فشار بودیم که بعد از مسابقات به استراحت پرداختیم تا کمی آرامش بگیریم. 

وی تصریح کرد: این فصل برای ما بد شروع شد و بازیکنان زیادی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اولین بازی که داور با یک پنالتی برد را از ما گرفت بدشانسی‌های ما شروع شد و تا پایان از قضاوت‌ها لطمه خوردیم. سال بسیار سختی برای ما بود و هواداران‌مان اذیت شدند. با اینکه می‌توانستیم در بعضی مقاطع خودمان را نجات بدهیم اما این اتفاق نیفتاد و شرایط طوری پیش رفت که کار به روز آخر کشید.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه با وجود شکست در بازی پایانی به خاطر پیروزی تراکتور مقابل سایپا بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر تثبیت شد، گفت: تراکتور نتیجه دور از انتظاری گرفت و در هفته آخر ما را نجات داد. این یک هشدار برای مجموعه ذوب‌آهن است. اگر مسئولان می‌خواهند این اتفاقات دوباره تکرار نشود باید خیلی زود برای جذب بازیکن و وضعیت کادرفنی تصمیم بگیرند تا در فصل جدید از فشار  3-2 سال اخیر خارج شویم. این مساله هم حمایت سهامداران و کارخانه را می‌طلبد تا بتوانیم تیم خوبی را با مهره‌های بیشتر ببندیم.

کربکندی در مورد شایعاتی که پیرامون عدم تمایل باشگاه برای همکاری با مجتبی حسینی مطرح شده گفت: بعد از بازی آخر هنوز هیچ صحبتی نکرده‌ایم و واقعاً جلسه‌ای هم برگزار نشده، مجتبی حسینی با ما قرارداد دارد و هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما به هر حال از او انتظار بیشتری داشتیم اما کمبود مهره اثرگذار هم در کسب نتایج دخیل بود. در برخی پست‌ها خلاء داشتیم که امیدواریم برای فصل جدید بتوانیم آنها را برطرف کنیم. 

وی در خصوص مطرح شدن اسامی مختلف برای جانشینی مجتبی حسینی عنوان کرد:‌ اصلاً با هیچ‌کسی صحبت نشده و این حرف‌ها گمانه‌زنی است.

عضو هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان به دنبال جدایی از تیم هستند، گفت:‌ چند بازیکن مانند وحید محمدزاده، فرشاد محمدی‌مهر، محمد قریشی، مجتبی حق‌دوست، حسین شنانی، یوسف بهزادی، مهدی امینی و همچنین قاسم حدادی‌فر قراردادشان تمام شده و باید ببینیم در آینده مذاکرات باشگاه با آن‌ها چگونه خواهد بود. همانطور که گفتم هنوز هیچ صحبتی در باشگاه نشده و سرمربی هم لیستی نداده است. ان‌شا‌الله طی روزهای آینده هیأت مدیره جلسه‌ای برگزار می‌کند تا در خصوص کادر فنی و بازیکنان تیم تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رسول کربکندی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن مجتبی حسینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی‌کیا: در روزهای پایانی سال تعداد پروازها افزایش پیدا کند

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در واکنش به کمبود و گرانی بلیت هواپیما گفت: برای رفع این مشکلات باید سلسله اقداماتی همچون افزایش میزان و ساعت پروازها و قطارها صورت گرفته و منظم‌تر هم شوند.

وی ادامه داد: موضوع دیگر توجه به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری است که به نظارت جدی احتیاج دارد؛ در این بین در صورت کمبود می توان از ظرفیت بخش‌هایی از سپاه، ارتش و ناجا استفاده کرد تا مردم دچار مشکل نشوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت پروازها در روزهای پایانی سال، انتظار می رود سازمان هواپیمایی تدابیر بهتر و درست تری داشته باشد که از جمله آن افرایش پروازها است تا بخشی از مشکل حل شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه عملکرد سازمان هواپیمایی به بررسی مجدد نیاز دارد، گفت: با وجودی که بخشی از مشکل به فرسودگی ناوگان هوایی برمی گردد اما می توان با برنامه‌ریزی دقیق و متقن مشکلات را حل کرد لذا انتظار می رود سازمان هواپیمایی در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم گام بردارد.

حسینی‌کیا در پایان در جمع بندی بیان کرد: وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور تدابیری برای حل مشکل کمبود و گرانی بلیت هواپیما داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آمار شگفت‌انگیز حسینی: دوبله سوبله!
  • تراکتور در قزوین انتقام گرفت
  • شجاع: هواداران تراکتور انتظار قهرمانی دارند
  • شمس آذر صفر-تراکتور ۲/ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • گل اول‌ تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • گل اول تیم‌ تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • گل اول تیم‌های تراکتور به شمس‌آذر + فیلم
  • مجتبی حسینی: چالش‌های داوری امسال خیلی به آلومینیوم ضربه زد
  • مجتبی حسینی: دیگر نه لب خط اعتراض می‌کنم، نه درباره داوری حرف می‌زنم
  • حسینی‌کیا: در روزهای پایانی سال تعداد پروازها افزایش پیدا کند