Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:45:11 GMT

تجلیل از ورزشکاران قهرمان هرمزگانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۶۳۵

تجلیل از ورزشکاران قهرمان هرمزگانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی ،استاندار هرمزگان در  مراسم تجلیل از ورزشکاران استان، ابوالحسن خاکی زاده را نماینده خوبی برای ورزش استان هرمزگان در میادین بین المللی دانست و گفت: ورزشکاران هرمزگان به طور حتم حمایت مسئولان استان را پشت سر خود دارند.

همتی گفت: در چند سال اخیر به سرعت در بحث توسعه زیرساخت‌ها گام برداشتیم و توسعه زیرساخت‌ها به ویژه در مناطق توسعه نیافته سرعت خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در گذشته حمایت‌هایی از تیم آذرخش شد، اما شیوه کمک باید اصلاح می‌شد؛ گفت: به جایی رسیده بودیم که هیچ بنگاه اقتصادی حاضر به حضور در ورزش حرفه‌ای هرمزگان نبود و اکنون همه نگاه‌ها و درخواست‌ها در هر زمینه‌ای به سمت بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان است.

بیشتر بخوانید؛ 

تعویق جام ستارگان هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: برخی تعلل‌ها سبب از دست رفتن امتیاز لیگ برتری هوادار برای هرمزگان شد و دیگر امروز نباید آن اشتباه را انجام دهیم و باید با خرید امتیاز تیم لیگ یک هم ظرفیت‌ها برای جوانان هرمزگانی و هم زیر ساخت‌ها توسعه یابد.

همتی افزود: در موضوع خرید امتیاز تیم لیگ یک به دنبال تثبیت پشتیبانی صنایع سهامدار با محوریت یکی از بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان از این باشگاه هستیم تا در سال‌های آینده به مشکل برنخوریم.

استاندار هرمزگان گفت: در حد توان از تیم‌های گروهی در سطح کشور و ورزشکاران هرمزگانی موفق در میادین بین المللی حمایت می‌کنیم.

همتی افزود: به تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ‌های کشوری نیز براساس پیروزی هایشان در فصل گذشته پاداشی در نظر گرفته ایم که امروز پرداخت می‌شود.

او بر حمایت شهرداری‌ها از تیم‌های حاضر در لیگ کشوری تاکید کرد و گفت: در ارتباط با وزیر ورزش و جوانان مقرر شد هر یک از مجموعه‌های ورزشی استان به یکی از صنایع واگذار تا مرمت و بهسازی مجموعه‌ها با سرعت شکل بگیرد.

انتهای خبر /ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان

آقای ملامهدی در آیین تجلیل از خیران مراغه گفت:استان آذربایجان شرقی از ابتدای امسال تاکنون ۷۸۰ میلیارد تومان برای حمایت از مددجویان، ایتام، محسنین و زکات مشارکت کرده اند.

وی  افزود: مشارکت خیران استان در مقایسه با سال قبل بیش از ۲۳ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در کنار مشارکت‌های مردمی از ابتدای امسال تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان مستمری برای ۸۰ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در استان پرداخت شده است.

 مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: برای اشتغالزایی ۱۴ هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش یک هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

امام جمعه مراغه گفت: در قرآن و احادیث معصومین برای حمایت از ایتام تاکید‌های فراوان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی افزود: حمایت از نیازمندان و ایتام برای افراد یک وظیفه الهی و سفارش شده از سوی معصومین است.

وی گفت: حمایت از ایتام و نیازمندان ذخیره برای آخرت است.

در پایان این مراسم از ۳۰۰ نفر خیر شهرستان برای کمک و حمایت از مددجویان تجلیل و قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • دورخیز هرمزگانی‌ها برای ‌پرورش ۴۰ درصد موز‌ ایران
  • فعالان راهیان نور در هرمزگان تجلیل شدند
  • تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • آیین تجلیل از ورزشکاران جوانمرد مازندران برگزار شد
  • ورزشکاران جوانمرد مازندران تجلیل شدند
  • قهرمان ایران از امشب روی آنتن شبکه ورزش 
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان
  • علی داودی: مطمئنم در پاریس مدال می‌گیرم