Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@06:55:51 GMT

روحانی واکسن زده‌ است؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۶۵۳

روحانی واکسن زده‌ است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.

وی ادامه داد: در آن زمان ( سن بالای هفتاد سال ) نزده بودند اما وقتی واکسیناسیون به پایین ۷۰ سال رسید، واکسن زدند.

پربیننده ترین احتمال تغییرات جدید در اعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان عذرخواهی رییس جمهور از مردم لایحه رتبه بندی معلمان در چه مرحله ای است؟ بحران آب به استان گلستان رسید + عکس مشهد در وضعیت فرابحرانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: پوتین کل امپراطوری غرب را شکست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «نیکولاس مادورو» رییس جمهور ونزوئلا پیروزی دوباره «ولادیمیر پوتین» همتای روس خود در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت و مورد تحسین قرار داد.

رییس جمهور ونزوئلا در واکنش به انتخاب مجدد ولادیمیر پوتین به عنوان رییس جمهور روسیه،، در یک برنامه تلویزیونی گفت: پوتین با بیش از ۸۷ درصد پوتین جنگ را کاملاً شکست داده است.

مادورو تاکید کرد که پوتین (در این انتخابات) کل امپراتوری غرب را شکست داده است.

براساس اعلام کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، پس از شمارش ۹۹.۷ درصد برگه‌های رأی، پوتین ۸۷ درصد آرا را از آن خود کرده است. این رقم از تمام دوره‌های قبلی که در انتخابات شرکت کرده و برنده شده بود، بیشتر است.

انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه از روز جمعه آغاز شد و تا دیروز (یکشنبه) ادامه داشت. این نخستین بار در تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه بود که فرایند اخذ رأی طی ۳ روز انجام می‌شد.

«ولادیسلاو داونکوف» ۴۰ ساله، نماینده کنونی مجلس دوماً از حزب «شخصیت‌های جدید»، «لئونید اسلوتسکی» ۵۶ ساله، نماینده مجلس دوماً و رئیس حزب لیبرال دموکرات، و «نیکلای خاریتونوف» ۷۵ ساله، معاون حزب کمونیست روسیه رقبای اصلی پوتین در این انتخابات بودند.

پوتین که ۶ سال دیگر بر مسند قدرت خواهد ماند، در جمع خبرنگاران در ستاد انتخاباتی‌اش، آنچه را در آمریکا به عنوان دموکراسی شناخته می‌شود به شدت هدف انتقاد قرار داد.

کد خبر 6058235

دیگر خبرها

  • پوتین: همکاری با پارلمان برای توسعه روسیه را ادامه می‌دهیم
  • پیروزی پوتین نشانه حمایت حداکثری مردم روسیه از وی است
  • جمهوری کنگو: آماده کمک به گسترش صلح جهانی هستیم
  • رییس جمهور چین پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت
  • مادورو: پوتین کل امپراطوری غرب را شکست داد
  • السیسی: از مقامات اروپایی خواستم برای آتش‌بس فوری بیش‌ترتلاش کنند
  • بایدن: ترامپ خیلی پیر است و برای ریاست جمهوری صلاحیت ندارد
  • ترامپ: در انتخابات برنده نشوم، حمام خون به‌ راه خواهد افتاد
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد