Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@10:36:09 GMT

خاموشی سراسری شبکه برق در کشور رخ نداد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۶۶۰

خاموشی سراسری شبکه برق در کشور رخ نداد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از  پایگاه خبری شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران ( توانیر)، غلامعلی رخشانی مهر خاطرنشان کرد: این موضوع قابل مطالعه است و تجربه سایر کشورها و خاموشی‌های سراسری رخ داده در دنیا، نشان می‌دهد که این شرایط در ایران چگونه مدیریت شد.

وی با اشاره به تجربه‌های مدیریت بار پیک و تفاوت های این فرایند در تهران و سایر استان‌ها گفت: هر استانی به دلیل ویژگی های خاص خود و تمرکز انواع مشترکان مانند کشاورزی یا صنعتی، ظرفیت های جداگانه ای برای مدیریت بار دارد که به طور مثال می توان به استان های فارس و مرکزی اشاره کرد که به ترتیب هرکدام در بخش های کشاورزی و صنعتی ظرفیت های بالقوه ای برای مدیریت بار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی مهرادامه داد: در حالی که تهران به دلیل تمرکز اداری بالا، وجود مراکز تجاری پرمصرف و متعدد و مشترکان پر مصرف، از ظرفیت های مدیریت بار مشابه سایر استان ها کمتر بهره می برد و به همین دلیل شرایط سخت‌تری در این منطقه از کشور وجود دارد.

وی در خصوص تغییرات در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز گفت: حسین صبوری از بهترین های صنعت برق کشور است و تغییرات اعمال شده در محل خدمت مدیران لایق این صنعت، زمینه ساز پیشرفت های هرچه بیشتر برای آنان خواهد بود.

وی همچنین برای کامبیز ناظریان هم در سمت سرپرستی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

در ادامه این آیین، "حسین صبوری" با قدردانی از همراهی صادقانه و تلاش مثال زدنی همکاران خود در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، برای آنان، صحت و سلامتی و برای "کامبیز ناظریان" آرزوی موفقیت روزافزون کرد.

"کامبیز ناظریان" سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان اینکه مدیریت و هدایت مجموعه این شرکت توسط "حسین صبوری" منجر به حصول نتایجی ارزنده در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ شده است ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های وی، برای او در ادامه مسیر خدمت به هموطنان و صنعت برق کشور، آرزوی موفقیت کرد.

برپایه این گزارش، این مراسم امروز یکشنبه؛ ۱۰ مردادماه، با حضور "غلامعلی رخشانی مهر" معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، "آرش کردی" مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران ، "حاجی رضا تیموری" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، "ابوذر صالحی" مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق کشور، آیین تودیع و قدردانی از تلاش های "حسین صبوری" مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و معارفه "کامبیز ناظریان" به عنوان سرپرست جدید این شرکت، برگزار شد.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق تهران شرکت توانیر انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق تهران انرژی برق مصرف بهینه برق شركت توزيع نيروی برق تهران شرکت توانیر انتخابات ریاست جمهوری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ مدیریت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد ۲ گازی نیروگاه نکا به شبکه سراسری برق پیوست متصل شد

عبدالرضا محمودی رستمی مدیر امور تعمیرات سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا گفت: واحد ۲ گازی نیروگاه شهید سلیمی نکا که به منظور بازدید دوره‌ای و ارتقاء آمادگی جهت تولید پایدار انرژی در تابستان از مدار خارج شده بود، پس از انجام بازدید و نیز ۲۵ روز تعمیرات غیرمترقبه به شبکه سراسری برق کشور متصل شد. 

او افزود: در جریان بازدید این واحد عیوبی بر روی تعدادی از پره‌های ثابت و متحرک ردیف یک توربین مشاهده گردید که پس از بررسی‌های لازم و در راستای حصول اطمینان از پایداری واحد، با هماهنگی‌های انجام شده درقالب پروژه ای، تعویض پره‌های معیوب در دستور کار قرار گرفت.

محمودی رستمی گفت: پس از تامین ابزار مخصوص و ایجاد شرایطی مناسب، برای انجام پروژه تعویض پره‌های توربین، فرایند باز نمودن اتاق‌های احتراق، پوسته‌های اگزاست، سنترال و توربین انجام و طی یک عملیات دشوار و بدون خارج نمودن روتور توربوکمپرسور، نسبت به تعویض پره‌ها اقدام گردید.

نیروگاه شهیدسلیمی نکا با ظرفیت اسمی تولید ۲۲۱۴ مگاوات شامل ۴ واحد بخار ۴۴۰ مگاواتی، بلوک سیکل ترکیبی شامل ۲ واحد گازی ۱۳۷.۵ و واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی و دو واحد توربواکسپندر ۹.۴ مگاواتی یکی از بزرگترین نیروگاه‌های کشور است و سهم بسزایی در تأمین و پایداری شبکه برق کشور ایفا می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۲۰ درصدی زیر ساخت‌ های برق نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • آماده‌باش گروه‌های عملیاتی توزیع برق در خوزستان
  • آمادگی کامل اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق در تعطیلات نوروز
  • آماده باش گروه‌های عملیاتی شرکت برق خوزستان
  • آمادگی اکیپ‌های نوروزی توزیع برق ملایر برای تامین برق مطمئن و پایدار
  • درخشش شرکت توزیع نیروی برق فارس در ارزیابی شرکت توانیر
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • بازدید سرزده بازرس کل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ
  • واحد ۲ گازی نیروگاه نکا به شبکه سراسری برق پیوست متصل شد
  • اضافه شدن ۳ هزار مشترک جدید به شبکه توزیع برق فارس