Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیین بهره‌برداری از طرح‌های وزارت نفت، سازمان انرژی اتمی، وزارت کشور و سازمان تأمین اجتماعی با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد.

براساس این گزارش، این مراسم، هشتاد و هشتمین هفته از افتتاح طرح‌های مهم ملی کشور با شعار تدبیر و امید برای جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5270564

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی سازمان انرژی اتمی حجت الاسلام حسن روحانی وزارت کشور علی اکبر صالحی مجلس شورای اسلامی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی برجام محمد باقر قالیباف سیدابراهیم رئیسی مجلس هیئت دولت اسحاق جهانگیری دولت سیزدهم حسن روحانی دولت دوازدهم مقام معظم رهبری ایالات متحده امریکا صحن مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ این جایگاه با توجه به توسعه زیرساخت‌های برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی به بهره برداری رسیده است.    جایگاه شارژ خودروهای برقی به عنوان اولین جایگاه در کشور با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.   این اتوبوس‌ها که دارای باتری‌های ۳۵۰ کیلوواتی است به مدت دو و نیم ساعت شارژ شده با یک شارژ اولیه می‌توانند ۲۵۰ کیلومتر را با کولر روشن سیر کنند.   این اتوبوس‌های برقی ۴۷۰ اسب بخار قدرت دارند و نسبت به اتوبوس‌های دیزلی که ۳۰۰ اسب بخار قدرت دارند از امکانات رفاهی بهتری نیز برخوردارند و می‌توانند در هر دوره ۷۰ مسافر را جابجا کنند.   جایگاه شارژ این خودروها نیز توسط شرکت مپنا ساخته شده است، دستگاه هایی که به صورت ۱۰۰ درصدی با دانش فنی مهندسان ایرانی تولید شده است.    شارژرهای تولید شده شرکت مپنا بر اساس استانداردهای اروپایی تهیه شده است و از نظر قیمتی با نمونه های مشابه چینی که نصف قیمت نمونه های اروپایی است رقابت می کند.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • بهره برداری و آغاز ساخت ۴ مدرسه در میناب
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور در کرج