Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند روز یکشنبه در این همایش که در سالن جلسات اردوگاه شهید مصطفی خمینی شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان دماوند در نزدیکی پایتخت با قدمت چند هزار ساله و مردمی شهید پرور در طول سال های قبل و بعد از انقلاب، خدمات شایانی عرضه داشتند.

وی ادامه داد: مردم این شهرستان در زندان های ساواک قبل از انقلاب در کنار امام راحل به عنوان یار و یاور ایشان و نیز بزرگانی هم بعد از انقلاب برای حفظ و مانگاری این نهضت همواره در صحنه بودند و همچنین با تقدیم بیش از ۴۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس و حضور در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی سعی کردند، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول همچنین به حضور علما برجسته و بزرگان کشور در دوران قبل و بعد از انقلاب به شهرستان و تاثیر حضور آنان در نهادینه کردن فرهنگ انقلاب و اسلام تاکید کرد و گفت: دماوند از ابتدا با داشتن ائمه جمعه ای همچون حجت الاسلام شاه چراغی، حجت الاسلام حاج علی اکبری و حجت الاسلام آقایی شاهد خدمات شایانی بود و این مهم با تشکل حوزه علمیه، دانشگاه، مراکز مذهبی، مساجد و حسینیه ها رونق بیشتری گرفته و گام های موثرتری برای تبلیغ اسلام برداشته شده است.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه امروز باید خدمت به مردم اولویت کار همه باشد، گفت: با استقرار دولت جدید و برداشتن قدم های بلند در عرصه خدمت رسانی به مردم و همچنین قدم های بلندتر برای تحقق گام دوم انقلاب قطعا امیدها در بین مردم بیشتر خواهد شد و وظیفه داریم آنچه در دولت ها شاهد فعالیت های مثبت هستیم بزرگ بدانیم و تبلیغ کنیم تا امید در کشور حفظ شود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورایی فراجناحی است و باید این مهم بیشتر مورد توجه قرار گرفته و یک برنامه ریزی عملیاتی در سال های آینده داشته باشد، بیان داشت: کسانی در کشور زندگی می کنند که شاید اعتقادی به بسیاری از مسائل سیاسی و جناحی نداشته باشند ولی ایران را دوست دارند که همین فراجناحی بودن شورا می تواند برای همه افکار و اقشار جامعه مفید و موثر باشد.

وی تصریح کرد: داشتن برنامه ای عملیاتی برای اقشار نوجوان و جوان جامعه، افزایش امید در بین آنان و داشتن برنامه ای مدون در فضای مجازی با طرح جدید می توان جایگاه حقیقی شورا را با ایده پردازی معرفی کند.

این مقام مسئول در پیش بودن ماه محرم و صفر و همچنین سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه ها را بهترین فرصت برای داشتن برنامه عملیاتی شورای تبلیغات اسلامی دانست.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغات اسلامی به عنوان پرچم دار اصلی تحقق انقلاب به دستان ائمه جمعه و روحانیت، اظهار داشت: حضرت امام (ره) زمانی که تصمیم به تحقق تدبیر بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران اسلامی داشتند، پیش بینی می کردند زمانی فرا می رسد که جنگ جنگ رسانه ها و تبلیغات خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم بودجه های بسیاری در دنیا برای رسانه و تبلیغات هزینه می شود و عمده آن تبلیغات رسانه ای علیه انقلاب اسلامی است و تنها جایگاهی که می تواند در برابر این تبلیغات سوء مقابله کند، تبلیغ دین مبین اسلام، صلح و آشتی است.

فرماندار دماوند تاکید کرد: تبلیغ عدالت اسلامی و آزادی اسلامی در مسیر و دنباله اهداف شورای تبلیغات اسلامی توسط پرچم داران اصلی این انقلاب که روحانیون هستند، می تواند اهداف دشمن را خنثی سازد.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران است که در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند تبلیغات اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود