Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز، نادر ثناگو مطلق افزود: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی در این فرودگاه از یک سال پیش تا کنون در حال پیگیری بوده راه اندازی تاکسی و آمبولانس هوایی بوده که با توجه به ظرفیت های پیام مجوز تاکسی هوایی توسط بخش خصوصی از سازمان هواپیمایی کشوری گرفته شده است.
 
وی اضافه کرد: با شروع فعالیت تاکسی هوایی البرز در فرودگاه بین المللی پیام در آینده نزدیک امکان برقراری پرواز و جابه جایی مسافران به تمام فرودگاه های کشور به خصوص فرودگاه هایی که خدمات دهی پروازی زیادی در آنها صورت نمی گیرد، امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: با توجه به سیاست های کلی توسعه حمل و نقل هوایی کشور ایجاد بستر مناسب برای این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی بوده که با صدور مجوز فعالیت تاکسی هوایی البرز یک قدم بزرگ برای پیشبرد این هدف برداشته شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پیام فرودگاه البرز تاکسی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی  مرد جوان ۲۳ ساله در شهرستان مراغه، ظهر امروز در هنگام کار با ادوات کشاورزی از ناحیه زانوی پای چپ، دچار شکستگی و قطع عضو شد.

با حضور امداد گران، اقدامات اولیه برای جلوگیری از خونریزی، آتل بندی و فیکس کردن پای حادثه دیده انجام شد.

مصدوم سپس به بیمارستان سینای مراغه منتقل و پس از سرم تراپی و اکسیژن تراپی در حالت هوشیاری کامل از طریق فرودگاه سهند و با حضور اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضای تبریز انتقال یافت.

احمدی رئیس فرودگاه سهند گفت: مصدوم پس از اقدامات اولیه به فرودگاه سهند منتقل و پس از حضور بالگرد اورژانس تبریز در این فرودگاه به فرودگاه تبریز و سپس به بیمارستان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • پیگیری وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • پیگیری وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • فرودگاه کیش، سومین فرودگاه پر تردد در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ فروردین