Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بهره برداری از فاز یک و دو مرکز همایش های بین المللی اصفهان با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلنگ احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی یا همان سالن اجلاس در سال ۹۰ به زمین زده شد و قرار بود ظرف مدت یک سال و نیم به بهره برداری برسد، اما به واسطه عدم تحقق تعهدات مالی دولت این پروژه با مشکلات بسیاری روبرو شد، در سال ۹۷ مدیریت شهری پنجم پا به میدان گذاشت تا طلسم این پروژه شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در مراسم بهره برداری از فاز یک و دو مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، استاندار اصفهان، امام جمعه اصفهان، شهردار اصفهان، فرماندار، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهری و استانی حضور دارند.

در حال حاضر سالن اصلی مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان با مساحت بیش از ۱۴ هزار مترمربع، خیابان سازی با مساحت بیش از ۸۷ هزار مترمربع، پیاده روسازی با مساحت بیش از ۳۹ هزار مترمربع و محوطه سازی پروژه از جمله بخش‌هایی است که مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. همچنین پلازا و ویلاها، ۲ پارکینگ با ظرفیت ۹۰۰ دستگاه خودرو، فضای کنکورس به مساحت ۴۷۰۰ مترمربع، محوطه اداری و دفاتر، دیزل ژنراتورها و نیروگاه خورشیدی و سیستم روشنایی معابر کامل و آبنمای مسیر vip از دیگر بخش‌های آماده بهره برداری است.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 511442

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سالن اجلاس سران سالن اجلاس مرکز همایش های بین المللی اصفهان مركز همايش هاي بين المللي شهرداری اصفهان شهر اصفهان اصفهان شهردار اصفهان شهرداری بودجه 4 سال سازندگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز همایش های بین المللی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در گلزار مطهر شهدای شهر قدیم لار برگزار می‌شود.

در حاشیه این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین و با سخنرانی سردار اسماعیل کوثری (نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) همراه است از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی شهرستان‌های لارستان، اوز و جویم تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا نیز رأس ساعت ساعت ۱۵:۳۰ پنجشنبه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086935

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی