Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از مرکز رسانه‌ای قوه قضاییه، رییس کل دادگستری استان خوزستان به همراه تعدادی از معاونان قضایی، معاون دادستان مرکز استان و رییس سازمان زندان‌های خوزستان، در راستای دستور اخیر رییس قوه قضاییه، با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت شدگان ناآرامی‌های حوادث کمبود آب در استان که هنوز در بازداشت هستند دیدار و پس از استماع صحبت‌های آنان، دستورات قضایی پیرامون آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی در این دیدار بیان کرد: در روزهای اخیر پس از دستور رییس قوه قضاییه تعداد قابل توجهی از بازداشت شدگان ناآرامی‌های اخیر در خوزستان آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند در چند روز آینده آزاد خواهند شد.

وی با بیان اینکه پرونده افرادی که اتهام امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می‌شود افزود: کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و همچنین به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندان نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌های اخیر دست داشتند برخورد می‌شود.

به گفته رییس کل دادگستری خوزستان، در این دیدار برخی از این بازداشت‌شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیف قرار و سپردن وثیقه کفالت، به زودی آزاد خواهند شد.

بر اساس این گزارش، رییس کل دادگستری استان خوزستان اعلام کرده بود که رسیدگی و برخورد با عوامل تجزیه طلب و معاند که تلاش داشتند از اعتراضات به حق مردم سوء استفاده کنند نیز با جدیت انجام خواهد شد و همزمان روند آزادی برخی از بازداشت شدگان این ناآرامی‌ها در حال انجام است.

کاهش شدید آورد آب به سدهای خوزستان در سال آبی جاری و کاهش شدید دبی رودخانه های استان به ویژه کرخه و خشک شدن انشعاب‌های این رودخانه، مشکلات زیادی را برای کشاورزان، دامداران و نیز تالاب هورالعظیم به وجود آورد که منجر به بروز اعتراض آنها شد. 

برچسب‌ها خوزستان قوه قضاییه اهواز پروندهٔ خبری تلاش ها برای رفع تنش آبی در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان قوه قضاییه اهواز خوزستان قوه قضاییه اهواز بازداشت شدگان قوه قضاییه ناآرامی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روبروی میلان به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و جنجالی موفق شد حریف قدیمی و همشهری را با نتیجه1-2 از سر راه بردارد و قهرمانی‌اش در این مسابقات را مسجل کند.

برای بازیکنان و هواداران این تیم اهمیت زیادی داشت که بتوانند در این بازی قهرمانی خودشان در رقابت‌های این فصل را قطعی کنند تا تلخی شکست برابر رقیب قدیمی را برای تیم حریف چند برابر کرده باشند.

با وجود اینکه بسیاری احتمال داده بودند که شاگردان سیمون اینزاگی بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و جشن قهرمانی را برپا کنند اما ژانگ که این روزها در چین به سر می‌برد به ایتالیا برنگشت و در ورزشگاه سن سیرو غایب بود.

حالا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که دلیل ماندن مالک باشگاه اینتر در خاک کشورش این است که دادگاهی در میلان رای بر علیه او و به سود بانک آسیایی که طرف قرارداد او بوده و شکایتی از او مطرح کرده صادر کرده و ژانگ نگران است که در صورت حضور در خاک ایتالیا از سوی مقامات پلیس این کشور بازداشت شود. چنین ادعایی پیش از این هم مطرح شده بود اما غیبت او در بازی دیشب نشان داد که حتی اگر تصمیمی برای بازداشت او گرفته نشده باشد اما این نگرانی در او وجود دارد.

دیگر خبرها

  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • نظر رییس قوه قضاییه در صورت تمرد زنان بی‌حجاب از پلیس | فیلم
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • ببینید | رییس قوه قضاییه: اگر کسی در مسئله حجاب از دستور پلیس تمرد کرد، نمی‌توان نیروی در صحنه را تنها گذاشت
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • آمار قابل توجه رییس قوه قضاییه از مقابله با ساخت ویلاهای غیرمجاز