Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان‌شرقی روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا در عجب‌شیر اظهار داشت: امروز سه مرکز درمانی استان در عجب‌شیر، ملکان و هشترود به مرکزیت شهرستان عجب‌شیر با دستور رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

سیداسماعیل مقدس‌پور افزود: هریک از این مراکز درمانی دارای سه هزار مترمربع مساحت و ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربناست و برای هرکدام از آنها نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ هزینه شده و ۲ میلیارد تومان هم هزینه تجهیزاتی این مراکز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارزش فعلی این مراکز را بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: نزدیک به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، معادل ۵۳ درصد از جمعیت آذربایجان‌شرقی زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و ارایه خدمات مطلوب به افراد زیرپوشش و تسهیل دسترسی آنان به خدمات درمانی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همزمان با بهره‌برداری از این درمانگاه‌های تامین اجتماعی، طرح افزایش ظرفیت تخت‌های «آی سی یو» بیمارستان ۲۹ بهمن تبریز نیز با دستور رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی این درمانگاه‌ها را در هشتادوهشتمین و آخرین برنامه افتتاح طرح‌ها با عنوان «دولت تدبیر و امید برای جهش تولید» به بهره‌برداری رساند.

هریک از درمانگاه‌های تامین اجتماعی دارای بخش‌های مختلفی چون ویزیت پزشک عمومی، داروخانه، وزیت مامایی و واحد پرستاری است و به زودی خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاهی نیز در آنها راه‌اندازی می‌شود.

احداث درمانگاه‌های تامین اجتماعی در این شهرستان از مطالبه‌های به حق افراد زیرپوشش به شمار می‌رود و برخی از این درمانگاه‌ها همچون درمانگاه تامین اجتماعی هشترود علاوه بر خود شهرستان به ساکنان شهرستان‌های اطراف نیز خدمات ارایه می‌کند. 

برچسب‌ها ملکان سازمان تامین اجتماعی هشترود افتتاح طرح مراغه عجب شیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکان سازمان تامین اجتماعی هشترود ملکان سازمان تامین اجتماعی هشترود افتتاح طرح مراغه عجب شیر تامین اجتماعی بهره برداری درمانگاه ها عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح های تامین آب شرب در شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     محمداشرفی اتمام عملیات اجرايی لوله گذاري شبكه توزيع آب شرب كوي آمانج پیرانشهر را از جمله طرح های اتمام یافته اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح جزو تعهدات شرکت آب و فاضلاب در جريان سفر استاندار به شهرستان پيرانشهر بود که با 3هزار و 950 متر لوله گذاری و صرف 28میلیارد ریال اعتبار اتمام و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در این  عمليات حفر يك حلقه چاه عميق برای  تامين آب آشاميدني روستاهاي كيله و بالابان با آبدهي 10 ليتر بر ثانيه و اعتبار هزينه شده 10 ميلیارد ريال به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی همچنین از آغاز عمليات لوله گذاري كوي هيمن پايين دست ترمينال روستايي پیرانشهر جهت تأمين آب آشاميدني این منطقه خبر داد و اظهار داشت: بزودي عمليات اجرایی این طرح نیز اتمام و وارد مدار بهره برداري خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۴‌ هزار نفر در آذربایجان شرقی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،‌ روستاییان و عشایر شدند
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • هرس شاخه های درختان سیب در شهرستان مراغه
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • اجرای طرح های تامین آب شرب در شهرستان پیرانشهر
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • مشکلی در تامین آرد و نان آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • پیش‌بینی اجرای ۳۵ طرح آماری اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در آذربایجان شرقی
  • خدمات پزشکان متخصص تویسرکان در درمانگاه خیریه
  • آغاز ساخت ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال