Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@08:51:56 GMT

سرقت کیف از داخل خودروی سواری در خیابان خلوت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۲۱۶۴

سرقت کیف از داخل خودروی سواری در خیابان خلوت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر دوربین مداربسته یک منزل مسکونی در خیابانی خلوت، حاکی از سرقت کیف از داخل یک دستگاه خودروی پراید است.

در فیلم زیر، نحوه این سرقت را مشاهده می‌کنید.

 

 

بیشتر بخوانید

سرقت موتورسیکلت در چند ثانیه + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت اموال سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان شاه‌نعمت‌الله ولی

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان شاه‌نعمت‌الله ولی، نرسیده به میدان خواجو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری، جمشید حسین‌خانی زمان این حادثه را ساعت ۱۰:۰۵ صبح امروز اعلام و اظهار کرد: برای مهار آتش‌سوزی و انجام عملیات اطفای‌حریق، چهار دستگاه خودروی آتش‌نشانی به محل اعزام شدند که خودروی اول در کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسید.

وی با اشاره به خطرآفرین‌بودن این حادثه، افزود: در این جایگاه یکی از پمپ‌های بنزین دچار آتش‌سوزی شده بود که پس از اطلاع از این حادثه، بلافاصله سه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین از سه ایستگاه عملیاتیِ نزدیک به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانان با اقدام به‌موقع از سرایت آتش به پمپ‌های دیگر و مخازن سوخت جلوگیری کردند.

معاون سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان دلیل این حادثه را سوخت‌گیری خودرو پژو ۴۰۵ حمل قاچاق سوخت، اعلام و تصریح کرد: این حادثه چهارمین مورد آتش‌سوزی ناشی از قاچاق و دومین مورد آن در پمپ بنزین در یک ماه اخیر است.

وی با بیان اینکه سرعت‌عمل تیم‌های عملیاتی موجب شد آتش این خودروی شعله‌ور که حامل مشک سوخت قاچاق از نوع بنزین بود، بلافاصله خاموش و فقط به یکی از پمپ‌ها خسارت وارد شود، گفت: طی هفته‌های اخیر یک خودروی حامل قاچاق سوخت در ورودی جایگاه عرضه سوخت «امیرالمومنین (ع)» شهر کرمان آتش گرفته بود.

کد خبر 746355

دیگر خبرها

  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • فروش خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی!
  • خودروهای وارداتی ۵ برابر قیمت اصلی فروخته می‌ شوند!
  • مهار آتش‌سوزی در جایگاه سوخت خیابان شاه‌نعمت‌الله ولی
  • ۸ مصدوم در برخورد سواری با بنز در کرمان
  • سرقت از شهروندان در پوشش مسافرکش