Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس روز دهم بازیهای المپیک توکیو برای کاروان کشورمان با مسابقات کشتی و والیبال و شکست ملی‌پوشان پیگیری شد.

نتایج امروز به شرح زیر است:

* شروع ناامیدکننده شاگردان بنا  

رقابتهای کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک توکیو از امروز آغاز شد که در وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی و امین میرزازاده روی تشک رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا نجاتی در مبارزه نخست خود مقابل آرمن ملکیان قرار گرفت که با نتیجه ۵ – ۵ شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۱۳۰کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با مین سئوک کیم از کره جنوبی کشتی گرفت. وی در این مبارزه با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد. میرزازاده در دور دوم مقابل لوپز دارنده ۳ مدال طلای المپیک از کوبا ۸ بر صفر مغلوب شد.

با توجه به برتری لوپز مقابل رضا کایالپ و صعود او به فینال، میرزازاده این شانس را پیدا کرد که به جدول مسابقات برگردد.

* والیبال و باخت دوباره مقابل سامورایی‌ها

بلند قامتان کشورمان در آخرین رقابت خود در مرحله گروهی بازی‌های المپیک توکیو امروز مقابل ژاپن میزبان قرار گرفتند. تیم‌ملی ایران ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد اما در ست دوم ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

والیبالیست‌های ایران در ست سوم ۳۱ بر ۲۹ پیروز شدند اما در ست چهارم ۲۵ بر ۲۲ مغلوب شدند تا کار در ست پنجم پیگیری شود. در ست پنجم هم ایران ۱۵ بر ۱۳ و در مجموع ۳ بر ۲ مغلوب شد تا از المپیک خداحافظی کند. تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها هم نتیجه را به ژاپن واگذار کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در بیشکک آغاز شده و بدون شک ویژه‌ترین چهره تیم ایران امین میرزازاده، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در سال 2023 به شمار می‌رود. 

میرزازاده که جهت کسب آمادگی بیشتر  در وزن 130 کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روی تشک رفته، امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

تانک بختیاری در نیمه نهایی مقابل ارلان مناتبکوف از قرقیزستان قرار گرفت و در حالی که تماشاگران میزبان حریف را حمایت می‌کردند، میرزازاده بعد از گرفتن اخطار از حریف، 4 بارانداز متوالی را اجرا کرد و خیلی زود به کشتی پایان داد.

بدین ترتیب با شکست 9 بر صفر حریف قرقیز، فرنگی‌کار سنگین وزن ایران به دیدار فینال راه یافت و عصر امروز برای کسب مدال طلا به مصاف کیم مین‌سوک از کره‌جنوبی می‌رود.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • صعود دلاورانه گرمسیری به فینال
  • محمدرضا رستمی یک قدمی مدال طلا
  • گردوخاک گرمسیری در راه نیمه‌نهایی 
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ امین میرزازاده سنگین وزن طلایی ایران
  • دومین طلایی کشتی فرنگی ایران در آسیا
  • تانک بختیاری از روی نماینده میزبان رد شد!