Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بهره برداری از موزه‌ای جدید در محله باغ فردوس تهران/ تکذیب مشارکت همراه اول در آزمون بخش خصوصی/ توئیت خواجه نژاد درباره حضور ناهید کیانی در حرم امام رضا (ع)

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با انتشار پستی از کتاب زندگینامه منیر گرجی رونمایی کرد.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با انتشار پستی از افتتاح پروژه‌های عمرانی خبر داد.

افتتاح پروژ‌های عمرانی وفرهنگی جدید پارک پردیس

محمود واعظى رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با انتشار پستی از دیدار با خانواده مرحوم علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

دیروز به نمایندگی از رئیس‌جمهور و به همراه وزیر محترم راه و شهرسازی به دیدار خانواده مرحوم علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رفتم. به خانواده ایشان عرض کردم که مرحوم تابش در همه مسئولیت‌های خود بویژه در دوران تصدی مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با انگیزه و اراده راسخ خدمت به مردم به ویژه محرومین را سرلوحه کار‌های خود قرار داده بود و خدمات ارزشمند ایشان به خانواده‌های خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله همیشه در خاطره این ملت زنده خواهد ماند. در این دیدار به پاس خدمات ارزشمند رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، "لوح یادمان زرین" را از طرف رئیس جمهور و دولت دوازدهم به همسر مرحوم تابش تقدیم کردم.

 

محمد رضا عارف عضو شورای عالی انقلاب اسلامی در توئیتی درباه حاشیه‌های طرح صیانت از کاربران فضای مجازی نوشت:

انقلابی‌گری به معنای تلاش برای تحدید و تهدید آزادی‌های مردم، انسدادآفرینی در مسیر گردش آزاد اطلاعات و تعمیق شکاف ملت و حاکمیت نیست. شرایط کنونی محصول ناامیدسازان خیال‌اندیشِ ضد مصالح ملی و امیدسوزان ناوفادار به رای ملت است. واقع‌بینانه با مسائل روبرو شوید و ملت مظلوم را عصبانی نکنید.

سید  عباس موسوی سفیر ایران در کشور آذربایجان در پی آتش‌سوزی نوشت:

امروز من با برادرم Cahit Bagci، سفیر کشور  ترکیه در جمهوری آذربایجان تماس گرفتم و غم خود را با او، دولت و ملت ترکیه در میان گذاشتم و گفتم که ایران آماده است تا از ترکیه برای جلوگیری از این آتش سوزی حمایت کند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاسیون ایران معصومه ابتکار سورنا ستاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهور فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است

حجت‌الاسلام سیدسعید میراحدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه سازوکار حساب ۱۰۰ امام شفاف و شیشه‌ای است، اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با درک درست از نیازهای اقشار ضعیف جامعه در سال ۵۸ فرمان تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ را صادر و تکلیف متمولان را در مقابل مستضعفان روشن کرد.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و تامین سرپناه برای نیازمندان هدف اصلی از افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) بود، خاطرنشان کرد: در نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رویکرد محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان و مستضعفان با تدبیر امام راحل در کشور آغاز شد و بعد از گذشت ۴۵ سال ثمره و میوه این نهال ارزشمند را به شایستگی شاهدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سایه حساب ۱۰۰ امام و شکل گیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم چهره فقر و نداری برچیده شده و روستاییان از خدمات این نهاد انقلابی بهره مند شده‌اند.

میراحدی بیان کرد: از ابتدای تاسیس حساب ۱۰۰ امام راحل تاکنون در استان اردبیل قریب به یک هزار واحد مسکونی در اختیار متقاضیان گرفته است، تصریح کرد: با ارتقای نگرش در سال گذشته ۱۰۹ پرونده و از آغاز سال جاری تاکنون نیز نزدیک به ۳۰ مورد پرونده اعم از ساخت، تکمیل، اجاره و ترمیم مساکن محرومان نیز به نتیجه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با پرداخت مبالغی از حقوق ماهیانه خود به حساب ۱۰۰ امام (ره) در راستای محرومیت زدایی مساعدت می‌کنند که نشان می‌دهد بدنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بدنه‌ای ارزشی همراه با اخلاص در عمل و تلاش در مسیر خدمت رسانی است.

کد خبر 6082817

دیگر خبرها

  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام اسرائیل
  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • واکنش طنز کاربران فضای مجازی به حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان
  • دروغ‌پردازی اسرائیلی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شد
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد